Ja, frågan ser ni. Vill veta om jag kommer fortsätta leva med min man och om vi får fler barn.
Ja, frågan ser ni. Vill veta om jag kommer fortsätta leva med min man och om vi får fler barn.
Jag vill också hitta någon som kan spå..
å jag med
Jag med
Inte för att göra er besvikna, men ni kommer inte att få reda på någonting hos en s.k. spådam. Gå inte på sånt där.
Jag behöver bara hitta mina nycklar
Men för för helvete. Gud har ingenting med era liv att göra. Det är endast ni själva som kan påverka era liv. Förstå det.
Det finns inget öde. Ni bygger själva upp era liv. Dag för dag.
Andar finns inte heller. Och inte spöken, och inte monster. Och inte Gud.
Det barn ser... Du börjar gå mig på nerverna.
Vingar jag struntar i dig fullständigt och bryr mig INTE! Min åsikt mitt problem sköt DITT!
oj jag läste visst inte ts inlägg så noga. det enda jag vela veta var om nån kunde spå...
vart nånstans i landet håller ni till då?
Jag skulle också vilja bli spådd
Hej, det går att spå enlig min åsikt.. sen vad man menar med att spå är olika.. Man kan använda sig av kort (vad de flesta kallar spå) sen finns det mediala rådgivare (använder sig endast av intution) och medium (som har kontakt till andevärlden)..
Seriösa personer skulle ej berätta för dig om du får barn elle rinte ej heller hur många.. För övrigt är det en ganska svår fråga för den kan tolkas på många olika sätt.. tex att du får barn med någon annan eller att ni får barn i hop men genom adoption, ja som sagt det beror helt på hur man tolkar -att få barn.. Som sagt seriösa kan vägleda dig men du gör själv dina egna beslut! Lycka till! Kram