• Enjoy life

Ja, frågan ser ni. Vill veta om jag kommer fortsätta leva med min man och om vi får fler barn.

• Svar på tråden <någon som kan spå eller som vet av duktig spådam?
  • thatgirl

Jag vill också hitta någon som kan spå..

• vingar

Inte för att göra er besvikna, men ni kommer inte att få reda på någonting hos en s.k. spådam. Gå inte på sånt där.

• thatgirl

Jag behöver bara hitta mina nycklar

• det barn ser det lär dem sig
    Man ska inte lita på spågummor eller annat, för att ödet är redan klargjort för alla människor, och den enda som kan ändra på det lika fort är Gud!
    Människor som spår får information utav andar som för vidare till människor som har gåvan att kunna se vad som väntar en människa i framtiden. Och visst kan andar ge rätt information men dem kan ljuga lika mycket ochså så om den ena saken stämmer stämmer inte 3 saker oftast'!
    Och det är fel tycker jag att veta i förväg vad som ska hända för att vissa saker vill man inte veta i förväg då det kan förstöra mycket för en om man nu tror på dem som spår! Och är man troende på GUD så är det en fel sak att ge sig in på.

Känner många som kan spå genom kaffe men dem avstår från att spå andra och använder sig inte utav sin gåva!
  • vingar

Men för för helvete. Gud har ingenting med era liv att göra. Det är endast ni själva som kan påverka era liv. Förstå det.
    Det finns inget öde. Ni bygger själva upp era liv. Dag för dag.
    Andar finns inte heller. Och inte spöken, och inte monster. Och inte Gud.
    Det barn ser... Du börjar gå mig på nerverna.

• det barn ser det lär dem sig

Vingar jag struntar i dig fullständigt och bryr mig INTE! Min åsikt mitt problem sköt DITT!

• softsofie

oj jag läste visst inte ts inlägg så noga. det enda jag vela veta var om nån kunde spå...

• Pruppfia

vart nånstans i landet håller ni till då?

• Sootie

Hej, det går att spå enlig min åsikt.. sen vad man menar med att spå är olika.. Man kan använda sig av kort (vad de flesta kallar spå) sen finns det mediala rådgivare (använder sig endast av intution) och medium (som har kontakt till andevärlden)..
    Seriösa personer skulle ej berätta för dig om du får barn elle rinte ej heller hur många.. För övrigt är det en ganska svår fråga för den kan tolkas på många olika sätt.. tex att du får barn med någon annan eller att ni får barn i hop men genom adoption, ja som sagt det beror helt på hur man tolkar -att få barn.. Som sagt seriösa kan vägleda dig men du gör själv dina egna beslut! Lycka till! Kram

Svar på tråden <någon som kan spå eller som vet av duktig spådam?