• Anonym (Snuskprat)

Dålig fantasi - Behöver tips på Dirty Talk!

Både sambon och jag uppskattar emellanåt lite dirty talk i sängkammaren - det kan vara rejält upphetsande.
    Problemet är att min fantasi är hopplöst dålig!
    Man vill ju inte köra samma gamla grejer i all oändlighet. Jag har verkligen försökt komma på något nytt uppeggande, men min fantasi är inte vad den borde vara...

Någon som har några tips och idéer på hur man ska få igång "fantasisnusket"?
    Eller har ni några konkreta förslag som har gått hem hos er och era partners?
    Något som jag VET skulle gå hem hos sambon också, är rollspel kombinerat med dirty talk - men det är något som vi får vänta med då vi har småbarn som tar upp den mesta av vår tid. Finns helt enkelt inte så mycket tid över för några längre övningar just nu...

Kom gärna in, Gott folk, och bolla lite idéer och uppslag!
    Vem vet, kanske det är fler än bara jag & min sambo som kan få lite nya, roliga inslag i sexlivet!

• Svar på tråden Dålig fantasi - Behöver tips på Dirty Talk!
  • Älskarlivet

Jag hänger på denna tråd för lite tips...Själv är jag för blyg men vill gärna så.....

• Anonym

en variant på dirty talk som min man (även jag) blir oerhört upphetsad av är att i situationer där man inte kan ha sex, kanske på middag hos vänner, viska till sin partner att man är jättekåt och berätta vad man vill göra när man kommer hem..

gärna väldigt detaljerat. blir alldeles varm i kläderna bara av att tänka på det.

i sängen är jag mer oerfaren av det, vad säger man? typ vad man vill göra? har aldrig riktigt förstått det där med dirty talk. kan ju vara upphetsande att säga vad man vill göra, kanske använda "knulla" istället för "ha sex" osv, är det det ni pratar om?

• Anonym (Snuskprat)

Anonym; Jättebra tips du kom med!

Tja, för vår del så kommer det spontant under själva akten. Det kan helt plötsligt bli så att vi har en lättare variant av rollspel (inte med utstyrsel eller så - hinns inte just nu med småbarn ), och utifrån det utvecklas en dialog.

Ja, vi använder ett mer snuskigt språk helt enkelt som passar situationen (lärare - skolflicka, torsk - hora ex).
    Men jag har tröttnat på att allt som oftast upprepa samma saker, som -"Du känns så skön inuti mig", "Spruta mig full med din sperma", "Jag ska mjölka ur din k*k" osv.
    Ursäkta språket! Generad Blir generad...*S*

• Anonym
    Kan ni inte prova ögonbindel då? Ni har ingen aning om vad den andre kommer att göra med dig? kan nog vara väldigt upphetsande....
  • Anonym

Jag överaskade sambon med att börja prata om en tjej jag hade sett på bussen som hade en tajt tröja så man såg bröstvårtorna och berättade vad jag skulle villja göra med henne, jag är defintivt inte intresserad av att ha sex med en kvinna men tände på iden och det gjorde han med.
    jag drog in honom i fantasin och sa att jag ville se honom tränga in i henne och se hur han skulle stå och onanera medans hon slicka mig m.m.

Jag brukar också titta på honom och onanera och prata om kanske hans rumpa som jag älskar, smeka den samtidigt som jag leker med mig själv han ego växer ikapp med hanns ...

Vi brukar berätta för varandra vad vi tänkte på sist vi onanera det är härligt att höra hans fantasier och han älskar minna vill jag lova

Jag är 33år och har varit tillsamans med min partner i 1 år, mit sexliv innan honom har varot helt utan dirty talk och hans med så att vi har kommit igång så här är helt sjukt men vi älskar det

• Anonym (Snuskprat)

Vilka bra tips ni kommer med! Ska bli kul att testa.

Senaste Anonym; Har aldrig tidigare gått igång på dirty talk heller, tills jag träffade min nuvarande. Däremot höll vi ej på med det från början utan det har växt fram spontant under tidens gång - vi upptäckte båda att det kunde vara upphetsande vid rätta tillfällen.
    Vi känner oss så avspända tillsammans och är trygga i vårt sexliv (och det övriga livet också), så sådana här små lekar är uppeggande OCH bara något för oss två emellan....

• Anonym (Snuskprat)

Visserligen inget med dirty talk att göra, men efter bra tips från er andra kan jag dela med mig av några saker som iaf vi tycker är upphetsande ibland;

-Filma!
    Här har videokameran kommit fram spontant - det ska kännas bekvämt för båda och båda måste känna sig upplagda för det.
    Även mobilkameran har ibland använts. Det är upphetsande att ibland snubbla på sina små filmsnuttar i telefonen. Se dock upp så att inga andra kommer åt dem!
    Vi brukar sedan lägga in våra hemmagjorda små filmer på datorn - vårt alldeles egna porrfilmsarkiv ( ).  OBS! Dessa filmer är ENBART till för oss själva.

-Speglar!
    Kan ibland vara oerhört upphetsande att kunna se sin partner och sig själv in action.

-Skicka sensuella och/eller porriga mms till partnern (sms är också bra).
    Här hemma uppskattas det rejält när sambon överraskas på jobbet av bilder av mig i kombination med sexiga meddelanden (ex kanske vad man ska göra med honom efter jobbet när han kommer hem).
    Min sambo blir alldeles till sig på jobbet och kan knappt bärga sig tills han kommer hem!

Svar på tråden Dålig fantasi - Behöver tips på Dirty Talk!