hur har ni klippt era 2 åringar?
har en son som snart är 2, han behöver klippa sig.Hur ser er 2åringar ut i håret?
har en son som snart är 2, han behöver klippa sig.Hur ser er 2åringar ut i håret?
Hej!
Nää, har inte behövt tänka på att klippa dotterns hår än. Kommer nog inte behöva det på läääänge..
Min äldste kille är tre och är kortklippt, han har tjockt spikrakt hår så det finns inget annat alternativ.
Lilleman på 1,5 har en modern variant av hockeyfrilla. Han har självfall i nacken som jag inte ville klippa bort.
Sonen är i och för sig "bara" 1 ½, men han har alltid blivit klippt på samma sätt, så vi lär väl fortsätta med det snaggat med lite längre lugg. Den frisyren har han haft sen vi klippte honom första gången då han var 6 mån.
Vi klippte sonen i helgen.
Har lagt in bilder i galleriet.
nicolas är snaggad nu (han har 1½ cm ungefär) men vi klippte honom så bara för att det häll på att bli så varmt, han har jätte tjockt hår och det va långt innan så han fick lite värmeutslag! men vi ska inte klippa honom mer nu utan det får växa ut och bli långt å fint igen!
Har en bild på min 2 åring i galleriet när han var nyklippt, han fick gå till frisören. På bilden har han lite vax i håret men i vanliga fall ligger dte ju ner.
Kör med trimmer. Nu på sommaren får han det lite kortare, men i vintras hade han lite frisyr
Nu är min son bara 14.5 månader och har hunnit med 3 klippningar. Har varit hos frissan och bett om en inte för kort pojkfrissyr. Han är jättefin i sitt hår (dock inte hunnit uppdatera i galleriet med frisserad son, men kolla hur han såg ut innan, då tog alla tanter på stan honom för flicka.
Nu är min son bara 14.5 månader och har hunnit med 3 klippningar. Har varit hos frissan och bett om en inte för kort pojkfrissyr. Han är jättefin i sitt hår (dock inte hunnit uppdatera i galleriet med frisserad son, men kolla hur han såg ut innan, då tog alla tanter på stan honom för flicka.