turkos-blommig tapet -vad heter den???
Har sett en ljus tapet med bladslingor i slivrigt? och blommor i blå/turkost. Någon som vet vad den heter och kan länka bild?
Har sett en ljus tapet med bladslingor i slivrigt? och blommor i blå/turkost. Någon som vet vad den heter och kan länka bild?
Det är inte Marimekko du menar? Det har stora blommor och grejjer... men det är kanske något annat du menar. http://www.marimekko.com/eng
Kan det vara Osborne & Little?
Försöker länka:
www.maleributiken.se/epages/maleributiken.storefront/465dcacd004d2e09271d526316e405f2/UserTemplate/30
Det gick inte att länka men om du slår in artikelnumret när du söker efter tapeter W5336-01 så kommer den jag menar upp.
Sanderson har en också "Mikoko"... kan beställas på nordljusinredning.e-butiken.se/ , men jag tror också på Osborne & Little
tack, men det var ingen av dem....letar vidare
Menar du Bloom, från ECO?
Finns många coola tapeter på www.tapet-cafe.dk
Jag tror jag vet vilken du menar, men jag hittar den inte heller! Ska kolla i mina tidningar, den brukar vara med ganska ofta...
Välj shop online sedan har du olika tillverkare rullist upptill...
Om du nu inte förstår danska...!
Romo har (mer än) en med turkos blommor.
midbec decadence kanske? www.midbec.se/undersidor/kollektionssidor/decadence.html
fast den är ju turkos/guld tror jag om de inte har flera
Plain kanske? Finns på färg och tapet, iaf i Umeå:)
midbec, flair?
finns i olika färger jag ha ri brunt och turkost..
Eco har en sådan.
det stämmer nog att det är eco! testade deras provtapetsering! Den är så fin, eco bloom 4341
Visst är det fin! Men min sambo hatar den, han vill inte ha den ens i minsta lilla hörna...
Åh jag har eco bloom 4341 i mitt vardagsrum. Älskar den!