Tips på sidor med söta små kalsonger???
Vi ska börja med potträning lite smått snart...så jag skulle vilja ha lite kalsonger till lillkillen
Online vet jag inte, men jag köpte små boxer kalsonger till min son på Åhlens när han var riktigt liten, jag tror de har tom 62 i stl.
Brukar inte vara så stor skillnad på kalsonger och trosor storleksmässigt. Min dotter t.ex. har 122 i kläder och jag har precis plockat bort hennes trosor i storlek 86/92, och dem har hon haft sedan hon var strax över året. Sonen har 98 i kläder och kalsonger i alla möjliga storlekar (blöjbyxor i storlek 62 till kalsonger i storlek 110/116). Ögonmåttet är helt enkelt viktigast. Men ett tips kan vara att köpa blöjbyxor (finns i boxermodell) i typ storlek 62/68 så passar de säkert finfint som kalsonger till unge herrn.
Vet att www.wiell.com har blöjbyxor i boxermodell med sverigekronor från storlek 68 för typ 30 spänn. Kanske något att testa.
Tillägg, h&m har söta kalsonger i hyfsat små storlekar och även lindex. Sonen har bland annat kalsonger med knattarna från h&m och bamse från lindex. Storlek 86/92.