• cid

Visa mig bilder på era vardagsrumsgardiner!

Vill byta gardiner i vardagsrummet, men VARFÖR ska det vara så svårt att hitta något man gillar. Hittar något fel med allt.
    Visa mig gärna vad ni har i era vardagsrumsfönster. lägg gärna in bilden här direkt i tråden!

• Svar på tråden Visa mig bilder på era vardagsrumsgardiner!
  • mammatotoo

Jag har jätte snygga gardiner dom syns liiite på bilden i vardagsrummet! Från Hemtex

• Peippo
    Del av vardagsrum 

Lite brokiga men jag gillar dom...
    Livet är som ett kortspel. Korten du får är ödet; Sättet du spelar på är fria viljan.
  • QuteCat

jag har en liten suddig bild på gardinerna i vardagsrummet.
    Dom kommer från hemtex, franska veckbandslängder = fungerar bra på smidesstång. Ord.pris var 400:-/längd men jag lyckades fynda 2 till priset av en. Dom är 140x300cm.

• Matheus mamma
    Vardagsrummet

Gillar maffiga gardiner ju tyngre och längre desto bättre! Jag gillar inte panelgardiner tyvärr fast de är så populära.
  • Cheera

Våra v-rumsgardiner syns lite i bakrunden där dottern och sambon öppnar paket. Inte så jättefina, vela ha dom med "runda mojänger" på och så mörkare bakom men det var sambon som va iväg och köpte dem så det vart så istället, går ihop fööör mycket med sofforna. Köpt på hemtex.

• Emeliee

...vet inte ifall de syns så bra. Panellängder från EKO. Jag älskar panellängder.....
    ♥ Milton ♥ 061205
Svar på tråden Visa mig bilder på era vardagsrumsgardiner!