• Anonym (Sex ?)

Har fått en invit på sex....

Har varit ensam sen en tid tillbaka....

Nu är det så att jag fått invit från en bekant att han vill att vi ska ha sex...

hmm nu är det så att han är en liten casanova...ska jag ta chansen eller ..?

Kan tänka mig KK men är ändå osäker på om jag törs...

Är ju lite smickrad men vet att han stöter på många när han går ut på krogen..

Ge mig lite råd snälla !!

• Svar på tråden Har fått en invit på sex....
  • Anonym (...)

Skydda dig! Är han sådan som stöter på det mesta så vet du ju inte vilka han har varit med och vilka sjukdomar som kan komma.

Det där med smickrad eftersom han stöter på många skulle jag inte vara... snarare tvärtom. Då är man ju bara en i mängden. Men det är min åsikt.

Sedan om du känner för att vara KK så är det ju upp till dig. Det är ju inge fel i det bara båda är överrens om vad som gäller.

• Anonym (Sex ?)

Tack för svaret!

Bra att jag får andra vinklar att tänka på...att jag ska skydda mig är självklart...

• Dorian Ertymexx

TS, frågan är vad du vill. Vad du "borde" känna är irrelevant, det är vad du faktiskt känner som är viktigt.

Fördelen är att inget får en i fart i relationssvängen som bra sex, man får en helt annan utstrålning. Att han har många andra, ja, vad spelar det för roll egentligen? Det visar att han är populär, och att han som populär kille har ett intresse för dig. Det borde vara smickrande, tycker jag i alla fall.

Men som någon skrev ovan, se till att vara skyddad med kondom.

Jag tycker du ska ta chansen. I bästa fall får du en skön stund och en egoboost. :)

Svar på tråden Har fått en invit på sex....