• Jollboll

Bästa "fylla i"-bebisboken

Vilken är den bästa "fyll i"-boken? Vill ha en där man kan skriva massor och som är lite cool.

Jag funderar på att köpa antingen:

"Mina första år"
    http://bokia.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163193299

eller

"Boken om mig" http://www.bokrecension.se/9163197480

Jag har inte tittat i "Mina första år" men har hört att den ska vara fin. Vet nån hur den är? Vilken är bäst/finast av de två?

• Svar på tråden Bästa "fylla i"-bebisboken
  • gunillalilla

Har du sett den de har på Designtorget? Den har jag köpt till min lille son. Den gillar jag!

• Liten blir stor

Vi har en bok som heter "Babyboken". Den tycker jag jättemycket om. I den finns det saker att fylla i ända tills barnet är 6 år

Vi har en Nalle Puh (den hårda) till vår son och den tycker jag inte lika mucket om faktiskt nu när jag sett alla andra fina.

• milimina

mina första år verkar rolig   jag köpte en nalle puh, mest för att ha som tips och mall för vad man kan ha med i sin egen scrapbook. den är alltså helt oanvänd! jag vill hellre göra ett eget album, så jag slipper en massa tomma sidor om t ex dopet (eftersom vi inte döpt) osv. men att ha en bok som täcker flera år, det måste ju vara roligare! de slutar ju inte utvecklas eller säga och göra roliga saker efter första året

att städa medan man har småbarn är som att skotta när det fortfarande snöar
  • Liten blir stor

Jollboll: Nej den heter bara Babyboken. Ska se om jg kan hitta den på bild nånstans....återkommer..

• Liten blir stor

Hmm...jag hittar den inte på nätet och våran kamera strejkar just nu. Men jag köpte den i vilket fall som helst på barnens hus. Den fanns i blått och rosa och det är en baby som ligger i en korg på framsidan med blommor som en ram runt boken. Den e på 95 sidor.
    Svårt å beskriva...he he..men kan försöka lägga in en bild på boken ikväll

• fia sthlm

Jag har köpt en bok på babyland, kostade visserligen rätt mycket nästan 400.
    Men den är såå fin heter "när jag var liten"

Våran prinsessa är här
  • MrsMurphy

Jag är helt såld på Mina första år (den första du länkar till). Jag ska köpa den snart också men den är ju inte direkt gratis men underbart upplagd! Den andra har jag aldrig sett så den kan jag inte uttala mig om...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Jonna74

Hej!
    Jag har mitt första år med Pelle kanin till sonen.
    Den tycker jag är fin.

Kram Jonna

Svar på tråden Bästa "fylla i"-bebisboken