• NenniePennie

Sun kissed bodylotion!

Har köpt hem Aco Sun kissed bodylotion från apoteket samt Aco sun kissed facecream ... är det någon som testat dessa produkter och upplevt en positiv verkan?

• Svar på tråden Sun kissed bodylotion!
  • lejonkungen

Har smörjt in mig i fyra dagar med bodylotion (även i ansiktet) och är kanon-nöjd! Brun och fin, när det inte finns någon sol som kan ge mig solbränna

• ps ee

De är OK tycker jag, jag är rätt blek i vanliga fall och har fått höra flera gånger att jag ser "fräsch" ut sedan jag började använda dem!
    Tvätta händerna ordentligt efter insmörjning bara, jag slarvade första gången och fick fina gula naglar sen...

• Karamellfabriken

Är de dyra?

All you need is love
  • NenniePennie
    lejonkungen skrev 2007-05-31 22:05:00 följande:
    Har smörjt in mig i fyra dagar med bodylotion (även i ansiktet) och är kanon-nöjd! Brun och fin, när det inte finns någon sol som kan ge mig solbränna
    [/citat]

ps ee skrev 2007-05-31 22:09:43 följande:
    [citat]
    De är OK tycker jag, jag är rätt blek i vanliga fall och har fått höra flera gånger att jag ser "fräsch" ut sedan jag började använda dem! Tvätta händerna ordentligt efter insmörjning bara, jag slarvade första gången och fick fina gula naglar sen...
    vad positivt det låter men när man tvättar händerna, blir man inte vit om händerna då och brun på resten av armarna?
  • NenniePennie

förresten, peelar ni kroppen/ansiktet innan ni smörjer in er?

• NenniePennie
    Karamellfabriken skrev 2007-05-31 22:11:50 följande:
    Är de dyra?
    75:- för ansiktskrämen (60 cl) och 59:- för hudkrämen (200 cl)
  • Karamellfabriken

Tack! Då ska jag minsann skaffa hudkrämen.
    Ansiktet brukar få färg fort men benen är vita.

All you need is love
  • ps ee

Jag har inte blivit vit om händerna. Det är det jag tycker är bättre jämfört med vanlig brun-utan-sol - man får mindre färg av den här på varje insmörjning, men det är samtidigt lättare att få det jämt utan vita el mörka ränder. Jag använder den precis som en vanlig bodylotion efter duschen, ansiktskrämen varje morgon! Peelar väl ngn gång ibland.

• NenniePennie

ps ee: om man peelar, försvinner färgen då?

• ps ee

Ja det borde den väl göra?!?! Har faktiskt inte tänkt på det... Hmmm, det var nog ett tag sedan jag peelade ;_)

Svar på tråden Sun kissed bodylotion!