Sun kissed bodylotion!
Har köpt hem Aco Sun kissed bodylotion från apoteket samt Aco sun kissed facecream ... är det någon som testat dessa produkter och upplevt en positiv verkan?
Har köpt hem Aco Sun kissed bodylotion från apoteket samt Aco sun kissed facecream ... är det någon som testat dessa produkter och upplevt en positiv verkan?
Har smörjt in mig i fyra dagar med bodylotion (även i ansiktet) och är kanon-nöjd! Brun och fin, när det inte finns någon sol som kan ge mig solbränna
De är OK tycker jag, jag är rätt blek i vanliga fall och har fått höra flera gånger att jag ser "fräsch" ut sedan jag började använda dem!
Tvätta händerna ordentligt efter insmörjning bara, jag slarvade första gången och fick fina gula naglar sen...
Är de dyra?
förresten, peelar ni kroppen/ansiktet innan ni smörjer in er?
Tack! Då ska jag minsann skaffa hudkrämen.
Ansiktet brukar få färg fort men benen är vita.
Jag har inte blivit vit om händerna. Det är det jag tycker är bättre jämfört med vanlig brun-utan-sol - man får mindre färg av den här på varje insmörjning, men det är samtidigt lättare att få det jämt utan vita el mörka ränder. Jag använder den precis som en vanlig bodylotion efter duschen, ansiktskrämen varje morgon! Peelar väl ngn gång ibland.
ps ee: om man peelar, försvinner färgen då?
Ja det borde den väl göra?!?! Har faktiskt inte tänkt på det... Hmmm, det var nog ett tag sedan jag peelade ;_)