• hot mama

    Vi som äter HerbaLife

    Nu tänkte jag starta en support tråd för oss som äter HerbaLife. Tänkte att det kan vara skönt stötta varandra och få råd och tips ang HL.
    Jag har ätit det ca 6 veckor nu och det funkar superbra. Känner mig dessutom piggare och har världens bästa coach Rosie som pushar på. Räknar cm och har tappat ca 21 cm sammanlagt (byst/midja/höft/lår). Bytt ut 2 måltider mot shakes och äter middag tillsammans med barnen.
    Alltså frukost; shake + vitamin- och ört tabletter
    Lunch; shake + vitamin- och ört tabletter
    Middag; vanlig mat + vitamin- och ört tabletter

    Hur äter du? Går det bra? Känner du dig piggare? Är du motiverad? skriv och berätta och så kan vi pusha varandra när vi fastnar i "nä nu skiter jag i det här"-tänkandet.
    Hänger du på??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-02 13:31:32:
    Ingen där ute??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-02 22:20:59:
    men allvarligt?!? är det ingen där ute som äter HL och vill vara med??? dubbelsnyft

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 18:03:31:
    Några sidor för den som vill veta mer:
    www.viktminskning.nu
    www.herbalife.com där får man klicka vidare till sverige via choose your contry

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 18:06:28:
    HerbaLife går under namnet ShapeWorks på vissa sidor...

  • Svar på tråden Vi som äter HerbaLife
  • Jazzyy

    Du får kanske inga svar pga av att herba life är total lurendrejeri! Inse det och sluta omgående med skiten!!!

    Jaz

  • hot mama
    Jazzyy skrev 2007-06-04 11:00:10 följande:
    Du får kanske inga svar pga av att herba life är total lurendrejeri! Inse det och sluta omgående med skiten!!!Jaz
    vadå lurendrejeri?? är inte modifast och andra kurer lika dåliga då?? och hur många sitter inte fast på de trådarna?? VA?!? tänkte att nån borde ju vilja ha en tråd för HL men neeeej då... hur kan det vara dåligt då jag mår bra och faktiskt gått ner med dess hjälp?? och kämpat ÅR att gå ner....
  • BubbelGuppie

    jag känner också folk som ätit det och de har gått ner i vikt och det är ju det produkten ska hjälpa en med så hur kan det vara lurendrejeri??
    om en produkt uppfyller det den säger att den ska göra så är det ju inte skit.

  • Eddiesmamma

    Har ätit herbelifes produkter under en månad och det var den bästa månaden på lääänge!!
    Hade tyvärr inte råd att hålla på men en månad gav mig energi och den energin har jag kvar en idag!! Jag kombinerade det med viktväktarna och det var från oktober - november förra året. Nu behöver jag inget för att "hålla igång" men herbalife gav mig energin att börja någonstans!

    Tycker inte att det är lurendrejerier då du får det kroppen behöver och därför går ner i vikt.. värre är det med tex nutrilett och naturdiet för dom plockar bort grejer som är viktiga för kroppen och därför går man ner i vikt av dom.. det betyder att bara av att äta sallad o grönsaker så går du upp i vikt

    Men har ändå själv funderat på att köra en kur nutrilette för att snabbt gå ner ett par enstaka kilo, sen får dom gärna komma tillbax bäst dom vill Men vikten jag tappade med herbalife har inte kommit tillbax, jag har tappat mer sen dess. Herbalife gav mig en bra start!!


    ♡ Älskar min Eddie ♡
  • HälsoTjejen

    Jag har fått underbara resultat med Herbalife.
    Jag har gått ner 12 kg nu.
    Innan har jag provat en massa annat.
    Cambridge, Naturdiet mm.

    Jag blev så övertygad så jag började jobba med det.

    Och där träffade jag jätte många människor som gått ner jätte mycket och mår kanon. Jag tycker bra om Herbalife.

    Så hur går det för er andra?Jag kämpar på har 8 kg kvar ialf..

  • JolineB

    Tycker oxå det funkar bra.. Har ätit i en månad och gick ner 5 kg. Ska börja på en ny omgånng nu igen.. Byta ut frukost och lunch och sen äta vanlig mat på kvällen. Rör man på sig så får man ett snabbare resultat. Lycka till!!!!!!!

  • sjövildabarn

    oh snälla hjälp mig jag. jag äter antidepressiva tabl och undrar vad det innehåller. man kan tydligen få för mycket johannes ört i sig,finns det i produkten. är mycket intresserad.

  • hot mama

    trevligt läsa att det finns fler som fått bra resultat med HL... det går lite sakta just nu för mig själv, har väl hamnat i en platå fas och har haft en massa kalas på gång så syndat lite, men nu har jag kommit igång med ny styrka... men jädrans vilken energi jag har...

  • annmi

    sjövildabarn: Står inte det i innehållsförteckningen?

    Appropå Herbalife så fungerar tydligen deras bantningskurer bra iallfall..
    Äter inte själv men vet flera & har en nära som säljer detta
    Min golfande man Använder deras hudkräm för torr hud & sprickor &..han har blivit bra!!

    Ta hand om er!!

  • sjövildabarn

    tack jag ska ta mig i kragen nu då. har testat så många olika men blivit astrött, vill ju inte banta o svimma, vill banta o må bra

Svar på tråden Vi som äter HerbaLife