• memlis

Madrass till Emmaljunga City Cross?

Ni som Emmaljunga City Cross. Har ni madrass i sittdelen?
    Har precis plockat bort duoliften och tanken slog mig att man kanske borde ha en madrass i nu?!

Världens stoltaste mamma till prinsessan Ebba
  • Svar på tråden Madrass till Emmaljunga City Cross?
  • memlis

Ingen som vill hjälpa mig?

• Petris o Limpan

Köpte en separat "universal till vår emmaljunga för det kändes mysigare. Men är nog inget som är standard.

• Suni74

Jag köpte en dyna till sittvagn på Babyproffsen i deras eget märke...

• memlis

Tack för era svar! Får nog ta mig en tur till Babyproffsen och kika på vad dom har att erbjuda. Nu har jag bara vikt ihop en fleecefilt och lagt i botten. Funkar det med, så länge iaf

• stina72

Nej, jag sittdelen som den är

• memlis
    stina72 skrev 2007-06-02 16:57:32 följande:
    Nej, jag sittdelen som den är
    Ja jag funderar på att ha den som den är. Det verkar funka bra än så länge
  • chris
    memlis skrev 2007-06-02 09:00:02 följande:
    Ni som Emmaljunga City Cross. Har ni madrass i sittdelen?Har precis plockat bort duoliften och tanken slog mig att man kanske borde ha en madrass i nu?!
    Jag har ju EL åkpåse och den gör man ju om till sittdyna till sommaren. Hade en Brio till mina stora tjejer och köpte en separat dyna men anv den aldrig. Den är ju gjord så att man ej ska behöva ha en xtra dyna i är ju rätt vadderad i sig vagnen. Skinn går ju oxå bra de som reglerar värme/kyla. Men filten är ju oxå ett altenativ.
  • memlis
    chris skrev 2007-06-03 13:42:00 följande:
    Jag har ju EL åkpåse och den gör man ju om till sittdyna till sommaren. Hade en Brio till mina stora tjejer och köpte en separat dyna men anv den aldrig. Den är ju gjord så att man ej ska behöva ha en xtra dyna i är ju rätt vadderad i sig vagnen. Skinn går ju oxå bra de som reglerar värme/kyla. Men filten är ju oxå ett altenativ.
    Hmm. EL åkpåse är inte samma som duoliften?  För duoliften kan vi ju använda som åkpåse till vintern men jag vet däremot inte om man kan göra om den till sittdynaFundersam
Svar på tråden Madrass till Emmaljunga City Cross?