• tezz840

Har man kanal 9 i comhem hus??

i grundutbudet...??
    Hittar den inte, men det kanske inte har börjat nått program där än...Jag har fått för mig att vi har haft den men det kanske vi inte har...
    Får ju inte missa fotbollen ikväll.. =)

• Svar på tråden Har man kanal 9 i comhem hus??
  • denna där
    DIGITALT Kanal 9 finns tillgängligt digitalt hos alla Com Hems digitala hushåll i paketen Medium, Medium 8 favoriter, Large och Digital-tv mix. För er som tidigare varit UPC-kunder kommer Kanal 9 att bli tillgänglig från den 6 mars. Frågor? Kontakta Com Hem via comhem.se eller 0771-55 00 00.
    Med en flyttad bokstav är ingen skadad sked.
  • tezz840

ja, jag har box, med medium 8 favoriter, men när jag sätter på kanal 70 som den ligger på så står det bara ingen åtkomst... ??
    fattar nada..

• maskrosen77

jag har samma. helt säker på att jag hade kanal 9 innan. men nu står där ingen åtkomst. kanske bara fick en prövotid?

• tezz840

jag ringde och dom sa att man hade den gratis tills den 1 augusti... det var tv-shop på, så det var därför jag inte fattade att det var den... =)

• Jemmifer

Min kanal 9 fanns under en testperiod via comhemboxen men numera ligger den i det analoga utbudet.

• tezz840

plats 20 ska den ligga på i boxen... prova där.. =)

• tezz840

annars så ska man göra en ny sökning i det analoga så ska den dyka upp för man har tydligen den...

• Cheera

Vi har den...uppe har vi ingen box men kanal 9 har vi där ändå.

• denna där

Vi har inte kanal 9 *fnys*
    vet inte vad vi har här...vi har inte com hem och ingen box...
    analogt nät...vi har flera kanaler men inte 9...

Med en flyttad bokstav är ingen skadad sked.
Svar på tråden Har man kanal 9 i comhem hus??