• Anonym (glasklart)

glasstavar

Hej tjejer!

Jag skulle behöva lite råd angående glasstavar! Jag har en g-stav sedan tidigare, där vibratorn nu tyvärr gått sönder ; ) Jag vet inte om jag ska köpa en ny med vibrator eller om jag ska köpa en i glas. Tycker de ser så läckra ut.

Jag undrar helt enkelt om någon av er har någon erfarenhet av glasstavar? på sidan: manda.se finns flera varianter...

någon : )

• Svar på tråden glasstavar
  • Anonym (.)

Glasstavar är läckrare att använda genom att man kan se in på ett trevligt sett. Det blir som ett "förstoringsglas" inåt. Vibrator är kanske bättre om man är van att använda det och ska leka själv.

Köp båda, kan ju vara kul att se in i sig själv också...

• Anonym (glasklart)

oj, ja på lust-fyllt.se finns ju hur många som helst :p

tack för det svaret...håller med din med Kojbe, väldigt många klick men väldigt få svar ;)..tolkar det som att många är nyfikna men få erfarna..hihi...

• Anonym (Snipan)

Jag har en glasstav som jag köpt på lustjakt.se för något år sedan (Glasspirex).
    Jag tycker att den är jättemysig. Bra att stimulera g-punkten med. Man kan också värma eller kyla staven om man önskar (dock inget jag tycker om)
    Den är jättemysig att använda över hela kroppen i förspelet tillsammans med rikligt med glidmedel blir det en härlig kroppsmassage och då får den också kroppsvärme innan man använder den intimt.

• Firstandhappy

En annan stor fördel med glasstavar är att man kan diska dom i diskmaskinen om man vill, lättare att hålla rena eftersom inget specielmedel krävs för att hålla bakterier borta vilket erfodras med vanliga stavar (blir förstörda av tvål).
    Sen kan man som sagt både värma dom (micron) och kyla dom (frysen/kylen).
    Sen är det ju aldrig en nackdel att dom är snygga som tusan.

Svar på tråden glasstavar