• Anonym (Ledsen)

Vad väger ni som är ca 165 cm långa

Hej,

Jag känner mig så tjock och ful (vet att det är ytligt av mig att känna såhär).
    Den seanste tiden har jag börjat gå upp i vikt. Försöker äta nyttigt och tränar regelbundet men ändå så smyger kilona sig på. Just nu väger jag 59 kg och jag har aldrig vägt så mycket förut.
    Vad väger ni andra som är ca 165 cm långa?

• Svar på tråden Vad väger ni som är ca 165 cm långa
  • Alda

59 kg låter helt sund och bra tycker jag. fortsätt träna så kommer ditt självförtroende att höjas och kanske blir du mer nöjd med din kropp då, för det borde du vara.

• Anonym (Mer än 59)

Hejsan!

Jag är också 165 cm och min idealvikt ligger på 61 kg. Fast åren har gett mig en vikt på 82 kg nu, men många tror mig inte när jag säger att jag väger så mkt utan det skulle gissa på runt 70 kg, så det jag vill säga är att vikten inte säger ngt om hur kroppen är

Jag kan förstå att du upplever dig som större om du väger mer än vad du brukar, men jag tycker att 59 kg låter smalt och att du kan känna dig lugn.

• Anonym

oj oj du är ju smal som en sticka jag väger 40 kilo mer än dig då kan man prata om tjock.

• murcia

...pendlar mellan 65-70. Visst tror jag att jag skulle bli gladare med ett par kilo mindre. Fast främst känner jag nog att jag skulle ha upp min kondis som dalat i vinter.

Sen beror det på var kilona sitter. Det kan ju vara muskler med.

59 kg till 165 cm är väl helt normalt? Fast jag själv länge vägde 59 så vet jag att jag kunde känna mig tjock. Mycket mer än vad jag gör, så känslan sitter inte alltid i vikten utan i huvudet med. Och att vara vacker tycker jag har mycket lite med vikten att göra.

• Anonym

jag väger ca 58. Jag är rätt "stor " om magen! ca 90 cm.
    Har fött ett par barn.
    Känner mig nästan lite "tjock" ,men vet att jag är smal,har bara mage........

• Anonym (lagom)

väger kanske 55 och det är vanligt och lagom. Man ser ganska smal ut med kläderna på. Sedan är man kanske inte så vältränad men det är en annan femma.

• Anonym

jag väger 55 kilo, men är smal och många påpekar det vilket inte alltid är så kul. 59 låter helscyst ju!

• Anonym (kg)

52 väger jag nu ett år efter att jag fått barn. Innan jag blev gravid vägde jag 58-59. Hur man känner sig beror nog på hur mycket man är van vid att väga.

• Anonym (164)

jag är 164 cm och väger ca 49 kg

• kjempejente

166 cm och 60,5kg.
    Väger 4 kg mer nu än i höstas och det är all träning som visar sig på vågen. Byxorna sitter som vanligt ändå.

Svar på tråden Vad väger ni som är ca 165 cm långa