• Anonym

"sprutande bajset" vid analsex? Myt eller ej?

Kan det spruta skit ur en vid analsex när det blir baksug? Kan det BLI baksug?

Vart för blir det det och hur undviker man det?

Har nån vart med om att de hänt en "olycka" vid analsex?

• Svar på tråden "sprutande bajset" vid analsex? Myt eller ej?
  • Anonym

Ja, det kan läcka skit....spruta är ju att ta i, men se till att vara ganska nyskiten innan! Å pumpa inte på som kåta åsnor!
    Lycka till!

• Anonym (Fritt Fram)

Jag tycker att det är värst att ha varit på toa precis innan. Då har man ju typ "rester" kvar i nedre delen.
    Bäst tycker jag är att ha varit på toa på morgonen, gärna lavemang, sen är det fritt fram på kvällen

• Anonym (sextokig)

Jag har aldrig varit med om att det läckt, och då har jag ändå haft en hel del analsex...
    Och vad gäller att "pumpa på som kåta åsnor", så måste jag bestämt hävda att oavsett om man gör det eller ej, så läcker det inget.

• Anonym

Hmmm själv föredrar jag att ha varit på toaletten, vara relativt nyduschad om jag ska ha analsex. Det är klart att om man är lös i magen så kanske man kan välja en annan dag liksom =)

• Anonym (aj)

"Pumpa på som kåta åsnor", ajaj, hur fan kan man sitta dagen efter om man har kört så hårt????

• Anonym (sextokig)

Anonym (aj) skrev 2007-06-02 19:40:35 följande:

"Pumpa på som kåta åsnor", ajaj, hur fan kan man sitta dagen efter om man har kört så hårt????
    Det går alldeles utmärkt att sitta dagen efter, även om man haft en riktigt hård omgång därbak. Så länge man är jätteförsiktigt tills man kommit igång ordentligt, så får man inte ont efteråt.
  • Honey86

aldrig varit med om att det läckt heller.. men hört skräckhistorier =D

• Anonym

*asg*Hur pumpar man som kåta åsnor?

• Anonym

Har inte läckt under tiden. Men när akten är över och satsen kommer i rumpan måste jag gå in på toaletten direkt annars så sprutar det ut både det ena och det andra

Svar på tråden "sprutande bajset" vid analsex? Myt eller ej?