• MammaSara80

Nicke nyfiken på kläder?????

Finns det nån butik eller någonstans på nätet där man kan få tag i kläder med Nicke Nyfiken på? Kan va vad som helst, ett tryck, ett litet märke eller vad som...

• Svar på tråden Nicke nyfiken på kläder?????
  • Cammmie

Till dig eller barn?

Om det är du som ska ha så såg jag på VeroModa att dom hade linnen med Nicke Nyfiken på... Kanon söta...

• MammaSara80

Jaha. Jag såg nämligen en tjej(vuxen) på stan idag. Med en jättesöt t-shirt eller linne(såg inte riktigt hon hade en tröja över). Och då tänkte jag att det kanske fanns nånstans till barn.... Så det är till barnen jag är ute efter.

• Cammmie

Tänkte säga att du skulle kolla på tradera men kollade lite fort där nu men såg inget i klädesväg....
    Fanns nappar med nicke nyfiken på tydligen... hihi..

Har ingen anning vart man kan få tag i det...
    Du får fortsätta leta..

• MammaSara80

Mm jag har sett napparna och de är söta, men "tyvärr" så tar inte min flicka napp...
    Ja jag får leta vidare.. tack ändå.

• Cammmie

Försökte så gott jag kunde för att hjälpa dig...
    Men lyckade inte..

Försök o kolla om du hittar någon hemsida med nicke nyfiken så kanske du hittar kläder med honom sen med... Alltid en början..

• Ankmor

Jag hittade lite kläder på Ebay... *fniss* är helt såld på att söka åt andra

http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&catref=C12&from=R10&satitle=curious+george&sacat=-1%26catref%3DC6&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search

Kanske kan du hitta något där?

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • MammaSara80

Oj tack. ja det fanns en hel del där!

• MammaSara80

Hej bara puffar för o se om det är någon mer som har tips

• waersta

Jag har ett linne från Only med Nicke Nyfiken på! Jättefint!

• Needy

En amerikansk  sida på  nätet har alla såna märken..my little Pony har jag köpt därifrån.. finns Nicke Nyfiken me..curious george!!
    =)

Svar på tråden Nicke nyfiken på kläder?????