Min sambo har aldrig tid för mig
Kände jag måste skriva av mig lite just nu...Jag och min pojkvän blev sambo för ett halvår sedan och jag har nu hyrt ut min lägenhet i andra hand men funderar på att flytta tillbaka. Min sambo är iväg och reser med jobbet hela veckorna, han är bara hemma på helgerna. Och då är min önskan att vi ska umgås mer och göra saker tillsammans. Men så är ej fallet. Då är han bara antingen hemma hos sina föräldrar eller håller på med sitt största intresse, jakt och fiske eller sin dator. Nu känns det som om gränsen är nådd. Varenda vardag är jag ensam hemma och helgerna håller han på med sin hobby. När jag vill vi ska resa iväg ngnstans el göra ngt kul ihop så svarar han inte eller säger han att jag isf får åka iväg själv om jag vill, el så blir han förbannad och säger han har inte tid med sånt skit. Jag är ledsen på att han inte frågar hur jag mår el hur min dag har varit och att leva ständigt singelliv fast jag är sambo. Jag är hemma och sjukskriven nu och försöker ändå akivera mig och göra saker jag tycker om el vara med kompisar. Om jag får tro det själv så känner jag mig nog såhär sviken för min pappa har aldrig brytt sig om mig när jag var liten och aldrig hade tid och nu gör min sambo precis likadant därför tar det mig hårt. Bättre blir inte saken av att jag och min sambo har varsitt sovrum oxo.