• Lergöken

High chaparall, otäckt för en 3-åring?

Hej! Vår 3-åring ska ev följa med farmor och storkusinerna till high chaparall. Nu undrar vi om det är för otäckt för en 3-åring eller är det anpassat även till så små?

• Svar på tråden High chaparall, otäckt för en 3-åring?
  • MissH81

Jag tycker definitivt att ert barn ska åka till high chaparral!! Vi var där förra året med våra barn som då var 4 och 1,5 år gamla. Dom tyckte båda två att det va jättekul.. det är inget skrämmande där förutom när man åker med tåget som blir "rånat" av nåra killar. Men man måste ju inte åka med tåget om man är orolig.. annars är det bara att köra på..

• lindapindan

Där är jättekul, för stora och små. Min lille var tre år förra året när vi var där och han har inte fått några men :)Det var enbart kul där. Vid tågrånet kan man ju hålla honom i knät och tala om att det är på låtsas.

• Lergöken

Ok tack för era inlägg!
    Då får vi hoppas de får en rolig dag på high chaparall=)

• Kusin Knase

Det kan kanske bero på hur lättskrämda de är etc. Jag känner en kille som blev så skrämd där när han var liten, av allt pang-pang-oljud, så att han tappade rösten. Men det var nästan 30 år sen så de har kanske ändrat det sen dess.

• Teskedsmamman

Vår 1½-åring hade jättekul där för 2 år sedan (nu är han 3½), inte ens på westernshowen reagerade han, men jag rekommenderar hörselkåpor om de ska gå på den...

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och & Tudor (?) - vecka 33
  • AnBa

Håller med glöm inte hörselkåpor till de små... o stora om man är känslig...Kanonkul för alla åldrar.

• Lergöken

Tack för tipset om hörselkåpor, de ska jag se till att skicka med=)

Svar på tråden High chaparall, otäckt för en 3-åring?