Stora bröstvårtor..."krymper" de efteråt?
Nu växer bröstvårtorna...stora och mörka inte så där jättesnyggt...men det får man ta. Nu undrar jag hur det blir efter att man fött och ammat, går de tillbaks?
Nu växer bröstvårtorna...stora och mörka inte så där jättesnyggt...men det får man ta. Nu undrar jag hur det blir efter att man fött och ammat, går de tillbaks?
något men inte mycket. Vårtgårdarna bleknar dock och blir mer rosa igen. Men det kan ta lite tid. Precis som förut blir de aldrig. Fast det är säkert olika från person till person....
Mina "tuttar" ser precic ut som innan!! Kanske lite mjukare *S*
Jag säger precis som Jossebell.. De blir verkligen inte som de var förut..
Bröstvårtorna blir automatiskt större överhuvudtaget och förblir stora i och med amning.. Då suger ju barnet på dem..
Vårtgårdarna som ju blir lite mörkare och större under graviditeten blir ljusare och lite mindre...
flytar upp...
Efter amningen går de sakta tillbaka. Dock kan man få lite häng på själva bysten efteråt. Om man har stora kan det ju vara ett problem, ju mindre man har så kan det till och med bli bättre. Mina bröst var som snyggast då jag var 35. 6 år efter min minsta föddes. Nu har de radikalt ändrats sig under denna "sladd" graviditet. Hänger o e fula, kanske de inte blir fina nå mer..?
Mina var fula och hängande innan och lär ju fortsätta att vara det efter med..
Ska minsann in där och gräva bort nåt kilo skinn sen när man har pengar. Uh, förlåt om det låter lite hemskt.
äh, kroppar är väl som de är mest? tuttar och kinder och armar och ben och rumpor m.m. inget har väl nånsin kunnat stå emot vare sig gravitation eller tid? funktion framför fashion, även med kroppar!
mina tuttar blev inte alls som förut och bröstvårtorna blev inte mindre! Skitfula.... men sk ainte klaga då det bara var tuttarna som blav "vanskapta"... hahaha
vårtgårdarna återgår ju till det normala dock ej bröstvårtorna som kan se lite roliga ut efter lång amning
Det där går nog inte på något vis att förutspå... Mina är, efter två barn, ganska oförändrade. Jag var dock yngre då jag fick mina barn, och förmodar att kroppen har lättare att återställa sig då...
Det spelar väl ingen roll egentligen, huvudsaken är väl att de funkar och är friska!
Min tutor har för varje graviditet & amning gått tillbaka till sitt normala ursprung varje gång *L*
Enda skillnaden jag har märkt att brösten blivit större från att haft b-cupa har jag sen första barnet haft c-cupa nu.