• Svart Spets

Ni med döttrar!Sugna på mest SÖTT eller SURT under graviditeten?

Jag väntar mitt andra barn.

Med min son var jag sugen på surt. Citron,gröna äpplen och inte alls på några sötsaker.

Denna gång är jag bara sugen på sötsaker! Pannkakor med grädde och sylt,jordgubbar,glass,cocacola,chocklad,godis...ja listan kan göras lång!

Därför tror jag det är en flicka denna gång!

• Svar på tråden Ni med döttrar!Sugna på mest SÖTT eller SURT under graviditeten?
  • tere

Jag fick en flicka och var sugen på både och....
    Var sugen på allt i stort sett

• Tant Green

Sött och fett. Jag drömde om choklad och bearnaissås på nätterna

Första gången jag var gravid (det blev tyvärr ma så jag vet inte vilket kön det var) kunde jag absolut inte äta något sött eller fett (jag är en riktig godisgris annars!) och ville bara ha apelsiner och vitkål. Det är märkligt att det kan vara så olika

• Minie76

Två flickor!Har varit galen i både gräddtårta,saltgurka,gala äpplen med båda!Har inte kunnat äta kött heller!

• Elos

Var extremt förtjust i manadriner o apelsiner. Hade en period i början när jag ville ha pannkaka hela tiden. Efter det kom en period med besatthet av saltlakrits. Tjej blev det i alla fall.

• Svart Spets

Varför funkar inte omröstningen? Eller gör den det?

• Svart Spets

Jo,nu såg jag att det funkar.

• lurksmulan

När jag väntade sonen ville jag bara ha sura grejer. Nu har jag en tjej i magen och vill mest ha sött faktiskt.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Svart Spets

Men guud! Nu får jag verkligen förhoppningar att jag väntar en lillasyster!*klappar händerna ivrigt*

• Shirley

jag har vart sugen på lite av varje. inte bara surt eller sött, utan mera blandat

Sophie - Mamma till Liam 0202, Ebba 0307, Felicia 0410, Nova 0605 och bf 19 juni
Svar på tråden Ni med döttrar!Sugna på mest SÖTT eller SURT under graviditeten?