• Sandra83

Tips om billig paraplysulky

Ska på semester i sommar och tänkte köpa en paraplysulky som typ håller för resan, ev någon mer resa.
    Dvs jag kräver inte så mycket av vagnen.

Sonen är nästan 2 1/2år så sova behöver jag inte tänka på utan bara att han ska kunna åka lite när benen inte orkar längre.

Så nu vill jag ha tips om var jag hittar en billig paraplysulky (av enkel modell).

• Svar på tråden Tips om billig paraplysulky
  • veapea

jag har haft en från jysk som det fanns fullt liggläge i å allt, den tyckte jag var toppen kostade ca 500:- och har hållt bra länge med tanke på att min syster nu har den till sin sion som har haft den i 1 1/2 år så den rekomenderar jag.

• HumDis

Vi köpte en jättefin enkel paraplysulky på Barnens hus idag från Carena. 329 kr kostade den och fanns i 6-7 färger.

Jysk vagnar brukar få dåligt betyg i tester så där skulle jag inte handla.

/ HumDis
  • shortbabe

Coop har/hade en billig nalle puh sulky, svärföräldrarna köpte den för att ha ibland om dom är barnvakt.
    Är väl ingen man skulle ta på längre promenader i svår terräng, men det var ju inte heller ett krav Tror den kostade 249 kronor och var faktiskt jättefin.

• Sandra83

Vagnen kommer som sagt inte användas mycket när vi väl är hemma (har redan två toppen vagnar för det). Bara att kunna ta sej från plats a till b.

Ska inte ut i skogen och springa

Låter som rimliga priser för det jag önskar.

Svar på tråden Tips om billig paraplysulky