• kramizar79

Liten toalett, hur göra med skötbord??

Hej! Vi har väldigt lite utrymme på toatetten (det får inte plats mycket förutom det som redan finns där dvl: toalettstol, handfat och badkar).. Hur har ni andra som är trångbodda fixat det med skötbord å så?? Hade för mig att när ja å min brpr va små (är födda 70 å 82) så fanns det ett käckt skötbord som man kunde ha på badkaret (å så tog man bort det när man inte använde sig av det)..

• Svar på tråden Liten toalett, hur göra med skötbord??
  • Anna2barn

Brios vägghängda har vi och det är kanon. Går att fälla upp mot väggen om man ska bada eller duscha i badkaret

• mamsen76

Hej gumman!

Vi körde med Ikeas väggskötbord och det funkade hur bra som helst. Man bara fäller upp den när man har använt den klart

• becky J
    kramizar79 skrev 2007-06-04 12:00:43 följande:
    Hej! Vi har väldigt lite utrymme på toatetten (det får inte plats mycket förutom det som redan finns där dvl: toalettstol, handfat och badkar).. Hur har ni andra som är trångbodda fixat det med skötbord å så?? Hade för mig att när ja å min brpr va små (är födda 70 å 82) så fanns det ett käckt skötbord som man kunde ha på badkaret (å så tog man bort det när man inte använde sig av det)..
    Sådana finns fortfarande tydligen. Jag vet tyvärr inte vart man kan få tag på ett, men jag skulle gissa på alla de större babybutikerna. Vi kommer nog också att satsa på ett sådant, eftersom vi inte vill borra hål i kaklet.
  • Ewis

Vi har två barn och har aldrig haft skötborden i badrummen.
    Skötborden har och står i hallen utanför badrummet och det funkar jätte bra.
    Jag personligen tycker att det är bökigt med skötbord som man ska ha på badkaret för då måste man ta bort skötbordet flera gånger varje dag då familjen ska bada/duscha.
    Vägg skötbord är säkert bra men vi ville inte borra i väggen/kakel.

• Kristin24

vi ska köpa badkarsskötbord...får inte plats med en möbel i badrummet, dumt element och kran för en tvättmaskin..grrrr.

Go och glad Kexchoklad
  • kramizar79

Å tack snälla för alla svar! Nu har vi lite att välja mellan

Jempa L : Det va precis ett sånt ja menade! Tack..

• Charlotte83

Hejsan!
    Vi gjorde oxå som Ewis och hade skötbordet först i barnrummet, men sen när nr 2 kom så ställde vi den i hallen. Funkar toppen tycker jag. Köper tvättservetter och har en skål med vatten stående där.

Svar på tråden Liten toalett, hur göra med skötbord??