sprickor i underlivet!!!
Hej alla fina tjejer därute!
Jag vill bara dela med mig av mina erfarenheter och lösningar när det gäller torra slemhinnor i under livet, för jag anar att det finns många fler än jag med detta problem!!
Jag har haft ett h-vete i flera år med detta, till sist planade sexlivet nästan helt ut eftersom det bara "slet och drog" i mina slemhinnor (som inte var ett dugg slemmiga) trots glidmedel etc. Behandlades med svampmedel och andra salvor, till och med med medicin mot herpers men inget hjälpte. Jag sprack efter samlag och vid mens..
Jag ringde den läkare som skrev ut medicinen mot herpes (Citygyn i Stockholm) och de erkände motvilligt att de inte testat för det trots att jag lämnade blodprov, däremot hade de testat blodvärden och en del andra grejer..
Efter att ha prövat allt gjorde jag en sökning på internet och fick en del intressant att läsa. Privatpersoner (unga tjejer) hade skrivit om dessa problem och fler gav samma svar; SLUTA ÄTA P-PILLER!! Nu när jag gjort det och börjar smörja med lite olivolja efter dusch har ALLA DESSA PROBLEM UPPHÖRT!! Jag vände mig till MVC som lät mig sätta in spiral trots att jag ej fött barn, jag har inte haft den så länge (ca en månad) men än så länge fungerar det, jag kan ha sex!!
Om detta inte skulle fungera får det väl bli kondom då, för trots att de luktar som diskhandskar är sex med kondom bättre än inget sex alls!