• Mamma Mysig

Tips på bra diskmaskin

MIn skit skit skit[dåliga diskmaskin brann igår, den är bara 5 år, ändå var vi tvunga att slänga ut den,

snälla ge mig tips på en bra så man slipper byta så ofta

• Svar på tråden Tips på bra diskmaskin
  • ankan1974

Hej!!1

Om man inte vill slänga upp pengar på en ny dyr maskin kan man ju alltid köpa en bra o bättre begagnad..
    Det gjorde vi..Det är inge kul när de inte funkar som man vill o med stor familj vill man ju inte stå o diska jämt... kram

• Venusmannen

För att lindra din ilska något, så kan jag berätta att vår Electrolux diskmaskin slutade värma vattnet redan efter 2,5 år..

Whirlpool har jag bra erfarenhet av när det gäller diskmaskin.

• Dundermamman

Cylinda har vi och vi är jättenöjda! Inga plastdetaljer här inte, utan rejäla grejer!
    Vår modell heter DM 42, men den är helintegrerad. Min svärmor har sverigedisken från Cylinda och hon tycker den är toppen!
    Våra vänner köpte ny diskmaskin samtidigt som oss, men de köpte en electrolux och de har redan haft en reparatör ute 2 ggr sedan i januari i år!

Kolla så spolarmarna är i rostfritt och inte i plast (den ena av vännernas reparation var just spricka i  övre spolarmen)

• tilda den vilda

vi har nog haft tur med våran diskmaskin för det är en elektrolux o vi köpte den 02 inga problem alls, så vi är nöjda. förutom en sak; disken hoppar varken i den eller ur den/////////

Svar på tråden Tips på bra diskmaskin