Dansa naken tecken på störning?
Hej.
Häromdagen stod jag och duschade. Jag var på bra humör och när jag stod och torkade mig hörde TV:n som var på i rummet bredvid. Det var troligtvis något program på National Geographic Channel eller något, för det var några afrikanska trummor som spelades.
Jag såg mig själv i spegeln och sedan började jag röra mig i takt till musiken. Jag måste säga att jag rörde mig förvånansvärt explosivt! Hängde bra med i takterna.
Och snorren, den flög åt alla håll. Är ju gammal friidrottare och har ju funderat på hur det skulle se ut om man sprintade naken. Nu vet jag på ett ungefär.
Nu är grejen den att jag tyckte det var såpass kul, att nu har jag börjat spela musik när jag duschar så jag kan fortsätta dansandet, det blir nästan varje dag.
I morse spelade jag "Don't Stop Til You Get Enough", ni vet, Michael Jackson. Och nu tallade jag mig på ballarna som han brukar göra.
Är det något fel på mig? Borde jag skicka en insändare till någon sån här sex-spalt som finns i kvällstidningarna på helgerna och berätta om mitt problem och hoppas på råd?