Ridskola i Örebro
Undrar om någon kan rekomendera en bra ridskola i Örebro, Bra bussförbindelser eller lokalt läge är ett måste. Gäller vuxen med bra men gammal ridvana (alltså mindre ridvana )
Undrar om någon kan rekomendera en bra ridskola i Örebro, Bra bussförbindelser eller lokalt läge är ett måste. Gäller vuxen med bra men gammal ridvana (alltså mindre ridvana )
Har hittat karlslunds och karlsdals, någon som vet nått om dem eller någon annan ridskola?
Ingen som känner till Örebros Ridskolor?
Karlslund är den mest kända, buss nr 16 stannar exakt utanför ridskolan. Har hört bra saker om den ridskolan.
jag vet en del utanför örebro...i örebro vet jag bara om Karlslund, har aldrig ridit där men den har bra rykte!
Vill ju att ridskolan skall ligga så den är lätt att ta sig till... Karlslund har jag hört mycket och bra om, men det känns stort och opersonligt.
Just nu undrar jag om det inte blir Karlsdals, Ingen som känner till den ridskolan???
Eller kanske någon som har bra tipps på vad man skall tänka på / fråga om när man väljer ridskola?
det beror ju så mycket på vad det är du vill ha ut av din ridning.... men något som jag tycker är vikrigt är att du gör ett besök på ridskolan, du kanske kan få en "test"lektion, då ser du ju om hästarna verkar glada och om det verkar välskött.
Sök på eniro på ridskolor i örebro så kommer det fram en lista på olika.
Har letat på Eniro och nätet men det är bara dessa som jag känner ligger så att jag har en vettig möjlighet att ta mig dit.
Karlslund är bra och ligger bäst till. Men det ÄR stort och opersonligt , tyvärr.
Kumla har väll en ridskola oxå...hagaby tror jag det heter. Buss 701 går dit.
Kumla tycker jag är för långt bort. Du har möjligtvis inte hört något om karlsdals? Ligger vid Gustavsvik.
Karlsdals är en fin, personlig ridskola. Härliga ägare!
Hoppas att du hittar någon som passar dig.
Har du ridit där själv?
Berätta gärna mer!