ekerö linjen?
ta med en 1månaders på resa till åland med ekerölinjen,
Vad tycker ni?
ta med en 1månaders på resa till åland med ekerölinjen,
Vad tycker ni?
nån
?
Det brukar vara rätt trångt på den där färjan = risk för alla möjliga och omöjliga baciller. Annars är det ju en kort tur så varför inte. Själv skulle jag nog vänta till bebis är lite äldre, men jag undvek ICA med bebis oxå. Beror väl på hur mycket man är beredd att avvara.
Varför inte??
Kan ju inte låsa in sig för att man har en bebis
Starleaf
hehe nej de kan man juh inte..
lite inne på samma bana.
har åkt den flera gånger, med och utan barn, men nu snart liten också. Har aldrig åkt med nyfödd, men ser inte det som ngn problem...
Funderar på att övernatta också men var?
Har en 2 åring och en nyfödd. INGET TÄLT, tack!
Jag tycker absolut du kan åka.. Ser inget hinder. Dessutom tar det ju inte så långt tid.
C
Då min far har husvagn på Åland så var vi över både när sonen var 1 månad o sen ca 2, o han har överlevt utan allvarliga men!!
Resan över tar ju bara 2 timmar, o det finns ju skötrum o grejer, så jag ser inga problem med att ni åker över med bebisen!
Nu har ju eckerö linjen två båtar, Ms Eckerö och Roslagen. Ms Eckerö är ny och ganska stor, ni kan ju se till att hamna på den. Det går nog bra att resa med er baby!
Jag har rest med samtliga båtar, o alla funkar att resa med bebis på - även om den nya naturligtvis är fräschare då!
även jag har åkt eckerölinjen fast min dotter var ca 4 månader vid tillfället. det gick bra men skulle nog aldrig åka med henne under högsäsong då det blir väldigt trångt på båten då. tänker nu inte så mycket på bakterier utan mer på plats, det är svårt att få sittplats på båten under högsäsong. Kan också tillägga att många inte tar hänsyn til en barnvagn m.m.