• Soffan o Ariel

*Har en dotter som heter Ariel och nästa ska

Har en dotter som heter Ariel och nästa ska heta Miran om det blir en pojke eller Melody om det är en flicka!

• Svar på tråden *Har en dotter som heter Ariel och nästa ska
  • hella1

ja du det är ju bara du och din man som kan av göra vad barnet
    ska heta ...jag själv gillar ovanliga namn

kram
    hella

• ZAPY

Mina har okså ovanliga namn. Zakarias äldsta killen Patricia mellersta tjejen o yngsta heter Yackie, nästa om det blir en tjej kommer få heta Charley eller Fredrika kille Dominic.
    Annsa

• Valkyria

min son heter Viking , oxå rätt ovanligt. kram

• Soffan o Ariel

Viking e ett jättetufft namn! Kul med lite ovanliga namn som inte alla andra oxå heter. Kram Sofie!

• legoland

Rex är inte helt vanligt det heller. Valde det delvis därför. Just för att han skulle slippa heta samma som 10 andra i samma årskurs.
    Rex betyder kung på latin

• Babette

Min mamma har en väninna som döpt alla hennes fyra barn efter örter, kommer inte ihåg alla nu, men vet att en av dom heter Timjan =)

Själv heter jag Babette och det är ju ganska ovanligt, skulle va kul att hitta ett ovanligt namn till min bebbe oxå =) men har inte hittat något jag fastnat för än ... fast Hector står högst på listan just nu om det blir en pojk =)

• Sammet

Jag vet två killar som heter Ariel.

• andrabarnet

Jag vet en kille som heter vind och en flicka som heter vilda. Tycker de är ovanliga och jätte fina.

• Princess1986

min granne har 4 barn med ovanliga namn..
    Juni
    Fantasia
    Cinderella
    och lillan heter Adore (avguda)

skumt va??

• Alfelina

Får man döpa sin unge till Prince i Sverige??

• nomi

min dotter heter Nomi och den i magen kommer nog heta Meia eller Milla, jag älskar ovanliga namn!!

• mulin

Ariel och Melody ifrån Lilla Sjöjungfrun! Fint!

• Xtinaa

Åh, Melody var fint tycker jag.

• Xtinaa

Passar ju bra med Ariel då, var det inte någon i
    Lilla Sjöjungfrun som hette Melody?

• villhabebisnu

Ariels dotte i tvåan heter melody

Svar på tråden *Har en dotter som heter Ariel och nästa ska