*Har en dotter som heter Ariel och nästa ska
Har en dotter som heter Ariel och nästa ska heta Miran om det blir en pojke eller Melody om det är en flicka!
Har en dotter som heter Ariel och nästa ska heta Miran om det blir en pojke eller Melody om det är en flicka!
ja du det är ju bara du och din man som kan av göra vad barnet
ska heta ...jag själv gillar ovanliga namn
kram
hella
Mina har okså ovanliga namn. Zakarias äldsta killen Patricia mellersta tjejen o yngsta heter Yackie, nästa om det blir en tjej kommer få heta Charley eller Fredrika kille Dominic.
Annsa
min son heter Viking , oxå rätt ovanligt. kram
Viking e ett jättetufft namn! Kul med lite ovanliga namn som inte alla andra oxå heter. Kram Sofie!
Rex är inte helt vanligt det heller. Valde det delvis därför. Just för att han skulle slippa heta samma som 10 andra i samma årskurs.
Rex betyder kung på latin
Min mamma har en väninna som döpt alla hennes fyra barn efter örter, kommer inte ihåg alla nu, men vet att en av dom heter Timjan =)
Själv heter jag Babette och det är ju ganska ovanligt, skulle va kul att hitta ett ovanligt namn till min bebbe oxå =) men har inte hittat något jag fastnat för än ... fast Hector står högst på listan just nu om det blir en pojk =)
Jag vet två killar som heter Ariel.
Jag vet en kille som heter vind och en flicka som heter vilda. Tycker de är ovanliga och jätte fina.
min granne har 4 barn med ovanliga namn..
Juni
Fantasia
Cinderella
och lillan heter Adore (avguda)
skumt va??
Får man döpa sin unge till Prince i Sverige??
min dotter heter Nomi och den i magen kommer nog heta Meia eller Milla, jag älskar ovanliga namn!!
Ariel och Melody ifrån Lilla Sjöjungfrun! Fint!
min dotter heter Tiffanie ovanligt o fint tycker jag!!
Åh, Melody var fint tycker jag.
Passar ju bra med Ariel då, var det inte någon i
Lilla Sjöjungfrun som hette Melody?
Ariels dotte i tvåan heter melody
melody är jättefint....