• Mimmie81

Testlagrets (el. andra billiga) grav.test - Ofta spökstreck? Hur ser de ut?

Så som rubriken lyder... jag har många ggr testat med testlagrets grav.test men alrig fått nåt spökstreck... imorse fick jag det... det var samma färg på det som kontrollstrecket men väldigt väldigt väldigt smalt var det... (knappt synbart). Dök upp inom 5 min (som det står på anvisningarna), finns fortf kvar nu även om det inte räknas längre... någon som känner igen det och kan bekräfta att det är ett spökstreck?

• Svar på tråden Testlagrets (el. andra billiga) grav.test - Ofta spökstreck? Hur ser de ut?
  • mi84

Den här tråden kanske också kan hjälpa till att sprida lite ljus i mörkret så att säga... :)

www.familjeliv.se/Forum-1-35/m13786900.html

Själv använder jag också testlagrets tester, har dock aldrig fått något spökstreck med dem. Kanske är du gravid och i så fall, grattis! :)

• Mimmie81

Tacktack Glad Det var precis den sidan jag var ute efter! Men tycker mig inte känna igen mitt spökstreck när jag jämför med de andra Ledsen

• mi84

Är du osäker så testa igen om 2-3 dagar, hCG nivån kanske är för låg för att visa ett tydligt streck. Du har inga bilder?

• Mimmie81

Tack för att du ger mig hopp Glad Men jag tror faktiskt inte att det är nåt svagt positivt... det var/är så smalt att det knappt syntes... men nåt var det, det såg jag Glad Får väl invänta mensen eller testa igen... Glad

• lollo14

När jag testade plus med deras tester, så fick jag först ett väldigt svagt streck som jag tyckte var ett spökstreck, men testade sedan några dagar senare och fick då positivt, vilket är CB intygade. Jag skulle råda dig att vänta 2 dgr och sedan testa idag... Eller om är otålg kan du ju testa i morgon igen och se efter om morgondagens streck är starkare?

• Mimmie81

Dina test är ju klart positiva. Grattis sååå mycket!!! Glad Testade du innan BIM-3 också eller var det första gången?

Hur många dagar efter ÄL var det du hade BIM-3?

Jag har ingen bild på testet... har bara en mobilkamera och på den syntes inte ens kontrollstrecket...

Får nog bli nya tag nästa månad för min del...

• Mimmie81
    lollo14: Tack för ditt svar! Glad Hur svagt var det och hur såg det ut? Mitt var väldigt smalt jämfört med kontrollstrecket, det syntes knappt men nåt fanns där, det är jag säker på... ungefär inom 5 min...
    Testade du många dagar före BIM då?
  • lollo14

Mimmia81: Oj, jaha, du menar mitt test? Jo, det var ju positivt, det märkte jag direkt, men gjort ett spöktest någon dag innan, vilket jag inte litade på och trodde inte jag var gravid.

Hmm, testade på söndagen och då var det neg, och på onsdagen var det positivt. Är inte säkert på när jag skulle haft mens pga att jag just slutat med pillrena...Men typ tisdagen antar jag...

Gör ett test imorgon igen så får du säkert svar!

Hoppas hoppas

• Mimmie81

lollo14: Tacktack för att du är så hoppfull :)
    Men hur såg ditt spökstreck ut? ...det som
    du inte trodde på...

• lollo14

Hmm, var svagare än kontrollstrecket, men lika brett/smalt.

• Mimmie81

Ok... men då var nog ditt inte nåt spökstreck ändå... mitt var en femtedel av tjockleken på kontrollstrecket, samma färg... Nya tag för mig! Glad

• mi84
    Mimmie81 skrev 2007-06-07 15:54:44 följande:
    Dina test är ju klart positiva. Grattis sååå mycket!!!  Testade du innan BIM-3 också eller var det första gången?
    Hur många dagar efter ÄL var det du hade BIM-3?
    Jag har ingen bild på testet... har bara en mobilkamera och på den syntes inte ens kontrollstrecket...
    Får nog bli nya tag nästa månad för min del...
    Tack tack! :)

Första testet var på BIM-3, och redan då såg det starkare ut än spökstreck, har fått två sådana tidigare med CB.

Enligt FL hade jag ÄL den 24/5, alltså hade jag BIM-3 12 dagar efter ÄL. Hade bara tänkt testa på kul eftersom jag hade inhandlat ett helt lager grav.tester från testlagret. Tro min förvåning när det dök upp ett svagt men helt synbart streck! :)

BF på alla hjärtans dag!
  • Mimmie81

Ååå va roligt Glad Min ÄL ska ha varit 28e el 29e maj... men jag har en lång cykel på 35 dagar. Men som sagt det är nog inte dags för mig än.. inte den här månaden.. gjorde ett till imorse 10-11 dagar efter ÄL BIM-3-4... men inget streck Ledsen Jaja, det kommer väl när det är meningen Glad

• mi84
    Mimmie81 skrev 2007-06-08 09:10:58 följande:
    Ååå va roligt  Min ÄL ska ha varit 28e el 29e maj... men jag har en lång cykel på 35 dagar. Men som sagt det är nog inte dags för mig än.. inte den här månaden.. gjorde ett till imorse 10-11 dagar efter ÄL BIM-3-4... men inget streck  Jaja, det kommer väl när det är meningen
    Men 10-11 dagar efter ÄL är ju ganska tidigt. Vänta lite längre och testa igen! *nyfiken* :)

Själv har jag kräkts hela morgonen *urk* hade väl hoppats på att vara en av dem som inte mår så illa under graviditeten. :/ Men man kan inte få allt, och lite illamående får man väl stå ut med om bara den lilla knodden vill stanna i magen. :)
  • Mimmie81

Jag skulle ge vad som helst för att få må lite illa nu... bara det fanns ett litet liv i magen Ledsen Du är så snäll att du ger mig hopp... önskar att det vore så bra att jag skulle få ett plus om ett par dagar... Annars får du hålla tummarna för mig så det blir nån gång de närmaste månaderna i alla fall Oskyldig

• mi84

Absolut! Håller tummarna redan nu! :) Önskar dig stor lycka i framtiden! Du plussar säkert snart.  

Svar på tråden Testlagrets (el. andra billiga) grav.test - Ofta spökstreck? Hur ser de ut?