Kan män ta egna initiativ?
Nå flickor hur är det med era män? Är gift och har en dotter på 2 år. Min man är 27 och det verkar som om han helt har tappat sin initiativ förmåga. Är det så att man skall vara tvungen att be mannen om att göra precis allting. Eller är det bara mitt förhållande som knakar i fogarna på grund av sånt.
Anser att en 27 åring är så pass gammal att mna borde klara av att få in disken i diskmaskinen och tvätten i tvättkorgen. Man borde kunna ta eget initiativ och börja göra saker på gården. Känner mig som nån förman hemma som skall dela ut arbetsuppgifter åt alla, och det är något som jag verkligen avsagt mig.
Sen alla dessa löften om att göra det ena och göra det andra. Visst ibland börjar han på saker själv men slutför dem sällan, har en hel del halvfärdiga projekt hemma. Och det kan jag bli enormt besviken på. Har ju försökt tal med honom och han har lovat bättra sig, men vad håller det i en vecka max en månad kanske. Kan inte påstå att han jobbar speciellt mycket övertider mera då han dragit ner på dem, så vad gör han då?
Ska man ha det såhär???