• Henriks wife

Alla vi som kämpade och längtade efter första barnet och tillslut lyckades

Hejsan tjejer, visst saknar vi en tråd som vi kan fortsätta att prata i när vi väl lyckats med att få det efterlängtade plusset på stickan????

Här är tråden vi kommer i från......

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m21523018.html

Välkomna in

• Svar på tråden Alla vi som kämpade och längtade efter första barnet och tillslut lyckades
  • Henriks wife

BIM-Lista

Henriks Wife: BF 11/2-08 enligt FL (Grav UL 28/6, BM 12/7)

• Endag
    Hej! 
    GRATTIS IGEN HW!!
    Ja jag saknar att prata vidare med dig/er som fanns på förra tråden där vi kämpade & längtade. Tänka sig att att vi plussade till sist  
    Vilken Lycka!
    Jag hoppas nu att fler & fler från vår "gamla" lista ska hoppa in här ...

♥ Bf 1 dec ♥
  • Endag
     BIM-Lista

Henriks Wife: BF 11/2-08 enligt FL (Grav UL 28/6, BM 12/7)

Endag : BF  1/12-08
    ♥ Bf 1 dec ♥
  • Henriks wife

Lovar att jag ska försöka leta upp dem åt oss

• Endag
    Henriks wife skrev 2007-06-08 19:27:39 följande:
    Lovar att jag ska försöka leta upp dem åt oss
    Hur mår du annars?
    Vilken vecka är du i nu?
    Jag är redan i vecka 15 Förvånad ... så min mage har börjat bli en bulle Skrattande 
    ♥ Bf 1 dec ♥
  • Henriks wife

Inte lika långt gången, bara v.5 så det är alldeles nytt *s*
    Ska på VUL den 28/6 och längtar massor, hoppas på att det lilla hjärtat ska picka
    Annars mår jag riktigt bra inge illamående, mest bara hungrig och trött jag som var en riktig nattmänniska lägger mig nu senast 11 på kvällen.

Upptäckte när jag kikade runt i trådarna att jag varit med ganska länge och jag kan inte komma på vilka som plussat, men jag hittade en eller två som jag hoppas vill vara med här

Hur mår du då?

• Endag

Jag vet att två plussade ungefär samtidigt som mig, vi skrev i en tråd som jag startade men sen bara rann det ut i sanden med den tråden ..
    Undra om det är dom som du har hittat nu? Hoppas vi kan fortsätta att hålla tråden vid liv då.

Låter bra att du mår bra, jag mådde oxå jättebra till ungefär vecka 7 , sen kom illamåendet och man kräktes som en kalv. HOPPAS DU FÅR SLIPPA DET, för det tog så på krafterna.
    Nu mår jag prima ballerina igen, och njuuuuuuuter av att se magen växa

♥ Bf 1 dec ♥
  • MissFörstånd

Hej på er tjejer!
    Tack för inbjudan!
    GRATTIS till plusset!

Jag är i v.12 nu och har varit på akute idag. Allt var dock bra och bebis är 3 mm.

(¯`°?.¸ ღ v.12 BF 26/12-07 ღ ¸.?°´¯)
  • Willowtree

Vad roligt att det blev en ny tråd Jag är i v 23 redan, BF 10/10 Nu är bästa perioden tycker jag, illamåendet är borta, kan äta nästan vad som helst utan att det bränner i magen, bebben sparkar hårda kickar och jag ser gravid ut - inte bara rultig. Perfekt! Hur mår ni andra?

• Henriks wife

Usch då Endag nu skrämmer du mig jag som trodde jag skulle slippa illamåendet.....

Välkomna tjejer, om ni vet fler som plussat i den gamla tråden så säg gärna till dem om denna, jag ska kolla lite mer när jag får tid......
    Förstår att det inte är så lätt att ha oss i den andra tråden, men jag saknar ändå tråden på någevis så jag hoppas att vår blir nästan lika bra

Skriv gärna upp er på BF listan tjejer

MissFörstånd jag läste juh i din blogg, måste ha varit en hemsk upplevelse, men skönt att allt gick så bra, vad händer nu får du fortsätta och jobba och så?

Svar på tråden Alla vi som kämpade och längtade efter första barnet och tillslut lyckades