• Ssnuttan

    Strandtält/ myggtält till baby?

    Någon som vet vart man kan inhandla ett myggtält/strandtält som står på backen och som går att fälla ihop som man kan lägga babyn i på ex gräsmattan utan att det kommer in djur? ser ungefär ut som ett litet cupoltält med myggnät.

  • Svar på tråden Strandtält/ myggtält till baby?
  • BimBim o Knorrans Mamma

    Babyproffsen har ett på rea för 99:- har kostat nåt på 300:- Köpte ett igår Pingy tält. Iaf i jönköping.


    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • jmmm

    ssnuttan: de dom har på baby proffsen ser uit som ett halvt kupoltält, modell lektält. men har nog tyvärr inte myggnät. hm där fick jag en tankeställare. ska köpa ett sånt, men man borde ju kunna sy dit myggnät
    kolla in deras hemsida: babyland.se o under kampanj

  • BimBim o Knorrans Mamma
    Ssnuttan skrev 2007-06-08 15:18:55 följande:
    Oki tittade i deras katalog och hittade inget sådant men det kanske är sånt som inte är med i katalogen?Är det ungefär så här den ser ut?www.amazon.com/Tots-Mind-Portable-Playard-Cab...
    Ja typ fast lite högre o lite smalare typ...
    Men kanske bara är lokalt i jönköping just.
    Det är delvis myggnät på det jag köpte iaf.
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • kotka

    blir det inte sjukt varmt i såna? vi funderar också på at köpa ett sånt, men man vill ju inte att det ska bli sådär stekigt som i ett vanligt tält.

  • Lepa

    bim bims mamma, vad det på babyproffsen du köpte tältet? det som ligger på stenalyckan? ska be mina föräldrar köpa ett sånt isåfall. hur gammla e era små som ska ligga där inne?

  • EnilemmE

    Jag är oxå på jakt efter ett och det på amazon.com var nog nästan exakt vad jag hade tänkt mig!! Får kolla på eBay, kanske finns där!!


    ♥ LOVA ♥
  • BimBim o Knorrans Mamma
    Lepa skrev 2007-06-08 19:28:47 följande:
    bim bims mamma, vad det på babyproffsen du köpte tältet? det som ligger på stenalyckan? ska be mina föräldrar köpa ett sånt isåfall. hur gammla e era små som ska ligga där inne?
    Stenalyckan vet jag inte vad det är men på babyproffsen mittemot Jula i jönköping
    Jag köpte mer mitt tält för att det var rea. Hade mer tänkt ha det nästa sommar. Min son är 2 månader.
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Beth Bishop
    If you are wondering what the rocking seat looks like, it?s like a cuddle cove rocking seat that includes with handles, which improves the overall portability of the product. The playpen is durable and stable, it holds on tight against the ground, which helps your baby feel safe and secured while having fun. You can do other stuff while knowing that your newborn infant or your energetic toddler is 100% safe. read more about Best Portable Playard
Svar på tråden Strandtält/ myggtält till baby?