Är det möjligt att bajsa från underlivet?! (äckelmagade bör inte läsa)
Eftersom jag är anonym så skriver jag helt enkelt ner hur äcklig jag är, haha. Here we go; Har under några dagar nu använt stolpiller på grund av smärta i foten efter en skada och då jag verkligen inte kan svälja tabletter så får det bli stolpiller. Brukar dock bli lite illa i magen av det.
Idag har jag haft ovanligt mycket, eh... "muspruttar", vilket jag ALDRIG brukar ha. Har inte tänkt så mycket på det mer än att det var lite småirriterande. Nu var jag nyss på toaletten och märkte att det var BAJS i trosorna (uuuh!) och tänkte då att eftersom jag brukar bli dålig i magen av stolpiller måste det ha runnit utan att jag märkt det.
När jag gjort mina behov och skulle torka mig så märkte jag att det var bajs när jag torkade mig i under livet (uuuh, igen!), och speciellt mycket runt hålet. Har stått i duschen en halvtimma nu och känner mig som bajsmonstret. Men frågan är - hur kunde det vara så mycket bajs i underlivet? KAN man bajsa från underlivet om det är riktigt illa? Med tanke på att det pyst ut så mycket luft där idag. Eller har det helt enkelt kommit från rumpan och åkt ner där utan att jag märkt det?
Ja, jag förstår verkligen om ni slutade läsa efter halva. Känner mig så äcklig för tillfället.