• Taffer

Ska på maskerad om en vecka...

...och vet itne riktigt vad jag ska klä ut mej till. Jag funderar på antingen katt eller djävulen (typ) men vet itne vad jag ska välja. Väljer jag att vara katt har jag kläder redan som jag kan använda mej av, men behöver köpa typ öron och sådär, men väljer jag djävlulen har jag inget alls att ha på mej, om jag itne kan ha nått svart på mej då.
    Nån med förslag på vad man kan ha på sej och sminkning och så vidare vid dom två olika förslagen? Vill gärna ha tips på bägge

• Svar på tråden Ska på maskerad om en vecka...
  • devega

en hondjävul är ju egentligen ganska enkelt att klä ut sig till. en svart outfit, helkroppsstrumpa eller en snygg läcker klänning, en treudd och ett par horn.
    jag körde nästan samma, jag var en fallen ängel, svarta kläder, trashig makeup, köpte ett par vita vingar som jag sprayade svarta och limmade fast trasor på.

lycka till!

• Taffer

devega: Ok. Har lite svarta kläder, fast jag vet inte om det skulel passa så bra till just djävulen. Har några linnen och svarta leggings, men jag vet inte om det skulel passa så bra Kanske får prova mej fram

• Taffer

Har nu hittat en snygg sminkning till att vara katt Funderar starkt på att välja det, har nog ändå ingen bra klädsel till hondjävulen ändå

• Taffer

Om man nu ska vara katt, är det tvunget att man målar nosen och morrhåren då för att det ska framgå att det är en katt? Vad tycker ni? Jag vill nog helst slippa vara så pass sminkad. Men jag vet inte. Hitatde en snygg sminkning som bara innehöll ögonen, men räcker det tro? Ska ju ha öronen och så oxå.

• Bastet

Det finns plastnäsor i form av en kattnos med morrhår - kolla in Buttericks alternativt Eksons (tror jag dom heter)

• Taffer

Bastet: Buttericks, var finsn det? Finns det i malmötrakten tro?*ingen koll*

• Taffer

Ja, Eksons oxå för den delen

• Taffer

Nu när jag precis bestämmt mej för att vara katt och fixat öron till dräkten så kläcker syrran av sej att hon har tillbehör till att vara djävulen Får väl se hur det ser ut, annars blir det katt

• Taffer

Nu har maskeraden varit och det blev katt Och skitbra blev det Hehe.

• Taffer

laserlampan: Ja det var jättekul Det blev så lyckat att man till och med blev halvt uppraggad Haha

Svar på tråden Ska på maskerad om en vecka...