• UBJ

I väntan på ÄL håller jag på att krypa ur skinnet...

Trodde att ägglossning var på gång pga sekretet, men inget utslag på CB-stickan... Jag är så otålig den här månaden, det kryper i kroppen på mig.

Jag vet inte hur jag ska hantera alla känslor: förhoppningar, förväntan, spänning nu innan och den ev/troliga besvikelsen när mensen kommer.

Hur mår ni andra som väntar på ÄL?!

• Svar på tråden I väntan på ÄL håller jag på att krypa ur skinnet...
  • Pånglan

Förstår precis hur du har det. Är på dag 22 utan att ha fått något utslag. Har rätt oregelbundna cykler efter piller så jag började testa på dag 8 för att inte missa ÄL. Det innebär att jag testat rätt många dagar nu. För tre dagar sedan upptäckte jag vad jag tror är fertilt sekret... Jag har tempat hela cykeln och ännu ingen höjning...

Varje morgon drömmer jag konstiga drömmar om tempandet, varje eftermiddag börjar jag oroa mig inför ÄL testets utslag och varje kväll är jag ledsen över att inte fått positivt testsvar.

Förra månaden använde jag ÄL test för första gången och fick då utslag på dag 22, men sen mens på dag 30 så det blev en alldeles för kort lutealfas...

Ska vi peppa varandra litet?

• UBJ

Ingen annan än vi två? Testar att flytta upp så får vi se!

• bubbla

Jag är också otålig. Har testat i 1v och är på dag 19........men inget händer.

• drömmaren

jag har ca 10 dagar kvar til ÄL och är REDAN otålig!! så om envecka klättrar jag väl på väggarna!!!

Kram C

• UBJ

Snart tagit slut på en hel låda ÄL-test från CB och inget utslag. Mannen skickad till apoteket idag för att inhandla en ny box. Den här månaden ska jag testa - kosta vad det kosta vill!!!

Svar på tråden I väntan på ÄL håller jag på att krypa ur skinnet...