• Diorlover

Unga föräldrar i Skåne nr.2

Öppnar upp tråden för den är numera stängd.. hoppas flert vill skriva. är sugen på att träffa någon/några mammor. känner det är rätt dött bland kompisarna för man ahr banr och familj när alla andra är ute å svirar på klubbar och med one night stands...
    hehe...
    Bor i Landskrona om någon undrar med fästman pch son på fyra månader.

• Svar på tråden Unga föräldrar i Skåne nr.2
  • Katharina S

Ah vad bra med sån här tråd

Jag bor i Kävlinge, är 19år och bor fortfarande hemma med min 7veckors bebis! Ensamstående...

• Diorlover

Okej kul ngn så¨g den. är det jobbigt å vara ensamstående elelr det är något du valde? Kävlinge är ej jätte långt bort ju

• Katharina S

nej inte direkt något jag valde, men det blev så bara. Nej inte alls så långt borta

• Diorlover

hur känns det å vara mamma då? sj har man börjat komma in i det nu.. sonen är 4 mån och en vecka

• Katharina S

det känns underbart! Men Alva är jätte gnällig nu i värmen, spec när hon ska äta så det är lite jobbigt annars är det bara bra! vad tycker du själv?

• Diorlover

jo då det funkar jätte bra.. han har börjat sova åtta tio timmar åt gången nu på natten väldigt sdkönt.. slippa gå upp mitt i natten å ge mat

• Katharina S

oj det borde vara skönt ja Alva vaknar en gång på natten och vill ha mat så det är inte såå farligt tycker jag men ska bli skönt när alva sover så länge

• dunkudde

20 år bor med min sambo och dotter på 7½ månad.

• dunkudde

...glömde skriva att jag bor i Malmö:D

• Katharina S

heej dunkudde Vad brukar du göra om dagarna då?

Svar på tråden Unga föräldrar i Skåne nr.2