Kär och galen och inte veta om det är ömsesidigt????HJÄLP!
Åh jag har träffat en man som får mitt hjärta att bulta, matlusten att försvinna och det ger mig en oro och fjärillar i magen då han inte hört av sig sedan i onsdags.. Vi träffades genom en internetsait, jättetrevlig middag, vin etc, han ringde mig varje dag efter det (4 dagar) en dejt till hemma hos mig med prat och mys ( inte sex). Han skulle ha sin son hela helgen och arbetar mkt och jag hade meddelat från början att jag skulle vara upptagen med arbete detta veckoslut... Han har inte hört av sig sedan i onsdags och jag börjar bli nervös över det.. Han sa att han ville träffas igen, äta middag etc...Den realistiska sidan i mig säger att han ringer när sonen åkt hem, vi har för sjutton bara träffats två ggr. Den osäkra sidan säger att han har dumpat mig.. Brukar inte bli kär så lätt, har träffat några män sedan jag skilde mig från min man och det har resulterat i att dom blivit förtjusta/kära i mig men det har varit obesvarat från min sida.. Nu är det verkligen tvärtom och jag känner mig som en barnungen/tonåring trots att jag snart är 40 *ler*...Kram/Hungran