• hungran

Kär och galen och inte veta om det är ömsesidigt????HJÄLP!

Åh jag har träffat en man som får mitt hjärta att bulta, matlusten att försvinna och det ger mig en oro och fjärillar i magen då han inte hört av sig sedan i onsdags.. Vi träffades genom en internetsait, jättetrevlig middag, vin etc, han ringde mig varje dag efter det (4 dagar) en dejt till hemma hos mig med prat och mys ( inte sex). Han skulle ha sin son hela helgen och arbetar mkt och jag hade meddelat från början att jag skulle vara upptagen med arbete detta veckoslut... Han har inte hört av sig sedan i onsdags och jag börjar bli nervös över det.. Han sa att han ville träffas igen, äta middag etc...Den realistiska sidan i mig säger att han ringer när sonen åkt hem, vi har för sjutton bara träffats två ggr. Den osäkra sidan säger att han har dumpat mig.. Brukar inte bli kär så lätt, har träffat några män sedan jag skilde mig från min man och det har resulterat i att dom blivit förtjusta/kära i mig men det har varit obesvarat från min sida.. Nu är det verkligen tvärtom och jag känner mig som en barnungen/tonåring trots att jag snart är 40 *ler*...Kram/Hungran

• Svar på tråden Kär och galen och inte veta om det är ömsesidigt????HJÄLP!
  • gabriella83s mamma

Grattis!!
    Jag tycker att det låter som om han är intresserad av dig.Det bästa med att vara i vår ålder är att vi ser realiastiskt på saker och ting,även om vi är kära.Han funderar säkert samma sak som du och är orolig för att du inte vill ha honom.Jag tycker att du ska slå till rejält och ringa till honom.Bara en liten pratstund.Då vet han att du är lika intresserad.
    Och hungran,vi är även lite modigare när det gäller att ge och ta i kärlek!Så njut av livet,kärleken och spänningen nu!Och släng din blygsel åt sidan!Det hade jag gjort!!

• hungran

Hej Gabriella och tack för ditt svar!! Jag har messat mannen men ej fått något svar! Vill inte ringa då jag vet att han har mkt att göra.. Det är väl det som gör mig orolig att han inte svarat.. Samtidigt så visste jag att han hade en resa framför sig i och med att han hämtar sin son och förövrigt är en väldigt upptagen man med mkt arbete och så....Så osäker blir jag...Ibland är det lättare att inte vara kär för det här ger en ångest och som jag nämde tidigare så känner jag mig som en osäker tonåring..*ler*...Kram

• April Mamma

Härligt med kärlek...men jobbigt också

Vänta och se om han svarar, när skickade du sms:et?
    Jag kan tycka att tid för att skicka ett sms har man ju alltid...helst om man har träffat någon.
    Som sagt vänta och se om han svarar/hör av dig, annars så tycker jag att du kan ringa efter några dagar och fråga om ni skall ses, då lär du ju få ett svar....
    Det är jobbigt att gå och vänta..

• hungran

I torsdags sms:ade jag.. Men han har aldrig svarat på mina mess utan alltid ringt istället..Han är en väldigt upptagen man det vet jag och ibland så glömmer jag vilka signaler jag sänder ut själv..Som att jag sa att denna helg har jag fullt upp och kan inte ses alls..Lätt att glömma hur det tolkas.. Hur som helst så ringde han senast i onsdags och sa att han skulle hämta sin son och att vi hörs.. .. Varför ringer man varje dag om man inte är intresserad?? Åhh nu får jag sluta att sönderanalysera detta *skrattar*...En annan sak är att jag via dejtingsidan vi träffats genom skickat ett meddelande och önskat trevlig helg med mera (innan jag blev så här hysterisk, *ler*) och det har han inte öppnat för han har inte varit inne på sin sida (gott tecken).. Mina väninnor skrattar och tycker jag är knäpp, men dom förstår iallafall *ler*, blir man kär så blir man...Efter första dejten så sa han att han fann mig mkt attraktiv mm. Efter andra så talade han om middag mm så något intresse måste iallafall ha funnits.. Skönt att det här sidan finns..Kram

• ptoa

om vi säger så här: man svarar oavsett hur mkt man har att göra...och försök att inte vara för på, önska trevlig helg osv, onödigt!

• hungran

Håller med om att man inte behöver vara för "på", brukar själv bli rädd när killar är så *ler'.. Men att önska trevlig helg var inte för på då han i veckan ring och önskat mig lycka till i ett lopp jag sprang osv, så jag kände att jag kunde vara trevlig tillbaka.. Jag får se vad som händer, världen går inte under om man säger så men det är inte ofta jag får sådana här känslor för en man *s*..Tack för era svar!!

Svar på tråden Kär och galen och inte veta om det är ömsesidigt????HJÄLP!