• 3 barns mor

GALLTVÅl

läste lite om galltvål att det är bra till fläckar. tänkte handla sånt men nån som använt det. är det bra ?

• Svar på tråden GALLTVÅl
  • Sportfåne

Ja den är bra funkar på enhel del fläckar. Bla gräs fläckar iallfall om man inte låter gräsfläckarna sitta flera dagar innan man tvättar.

• Gaztongirl

Jag brukar ha på galltvål direkt på fläckarna och det fungerar ganska så bra. Hade hört så mycket bra om den innan jag införskaffade min, den är väl ingen mirakeltvål direkt men fungerar iaf.

• Fru Indosaurie

om man galltvålar fläckarna direkt och sedan låter det ligga tills man ska tvätta så tar det bra toppenbra tycker jag

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Dixie

jag köpte ett på ett "me&i party" tyckte inte det var så där jättebra.

• Johannas mamma

Ska väl erkänna att det inte var det bästa köp man gjort...

• tvåblå

Tycker att det tar hyfsat bra. Det bästa med galltvål är nog ändå att man kan ta på det direkt utan att behöva ha skyddshandskar och ansiktsmask.... En del fläckborttagare luktar så förfärligt så jag knappt vill använda det inomhus, och andra svider o fräter på händerna, men galltvålen fungerar ungefär lika bra och är helt ofarlig att använda.

• bamse81

Jag adnväder det flytande galtvål! ekologiskt, dyrt men super bra tar bort alla fläckar till skillnad från andra medel som dom gör reklam för

• Snurriga trollungen

Galltvålen är nog det bästa köp jag gjort.

• Mama72

Åh, galltvålen är superbra! Fick en av svärmor och använder den jätteofta. Finns förresten på Hemtex...

Svar på tråden GALLTVÅl