• MissTherre

Min "styvson" är äldre än mig

Jag är tillsammans med en man som är 44 år. Han är ½ år äldre än min pappa och en dag yngre än min mamma. Vi väntar nu barn ihop men är orolig för vad hans son ska säga!! Han är född samma år som mig fast några månader före.. Känns lite pinsamt att vara i närheten av han.. han bor inte hos oss men är här ibland. Och nu kommer han komma hit nästa vecka. Man vet inte ens vad man ska säga.. prata om.. e ju en konstig situation egentligen..

• Svar på tråden Min "styvson" är äldre än mig
  • iidalinnéa

Oj då =/
    Finns väl inte så mycket du kan göra :)
    Hu gammal e din sambo då?
    Grattis till plusset!

• iidalinnéa

Oj då =/
    Finns väl inte så mycket du kan göra :)
    Hu gammal e din sambo då?
    Grattis till plusset!

• Minie76

Är själv 30 år, min yngsta bror är 4 år nu!Alva,s morbror är alltså bara ett år äldre!
    Det här med ålder spelar egentligen inte så stor roll även om jag tyckte det var konstigt i början att pappas sambo var bara två år äldre än mig.I dag är vi jättebra kompisar.
    Ta det för vad det är,var dig själv bara!
    Och stort grattis!

• Mandi74

Min pappas fru är 2 år yngre än mig, och de har oxå barn ihop. I början var det lite konstigt, men det kommer av sig själv. Som Minie 76 skrev, var bara dig själv så kommer det.

Lycka till och Grattis till pluset!

• tindralva

Det kommer säkert att gå bra, min bonusdotter är fem år yngre än mig och även om det kändes skumt för alla i början så har det gått superbra.

Svar på tråden Min "styvson" är äldre än mig