• madeleine82

p-plåster

är det bara jag som använder p-plåster?
    jag undrar om de är vanligt med mellan blödningar för jag fick en nyss,mensen tog slut för 2 dagar sen

• Svar på tråden p-plåster
  • baby87

P plåster är det att man inte blir med barn??

(¯`v´¯)Bästa Dagen 24 mars Bröllop (¯`v´¯)
  • Teschty

jag hade p-plåster, blev dock gravid med dom ( blir det med p-piller me så jag menar inte oroa dig ) jag hade bara blödning när jag skulle ha det, inga mellanblödningar lr så. Kanske inte va så smart av mig att svara på denna tråden märker jag...

• madeleine82

om ja blir gravid gör de mig inget..vill gärna ha barn NU de är pojkvänen som är emot barn :( så är bara fundersam om man kan få mellan blödningar..de står inget om det..undrade om nån visste lite om det =)

• madeleine82

baby: nej vad jag vet kan man inte(ska man inte) bli med barn med p-plåster de är samma sak som p-piller

• skorpionen80

Har det lossnat eller så? Lär i bipacksedeln eller på fass annars, tror att det är OK med mellanblödning. Men som sagt, läs vad det står.

• Pusssgurka

Jag hade mellanblödningar när jag hade p-plåster.
    Inget konstigt enligt min BM.

• Jewell

Jag använder Evra p-plåster och har inte blivit gravid med dem och inte haft nån mellanblödning heller..

Varit jätte nöj med dem.

Brukar vara vanligt med mellanblödningar med hormonbetingade preventivmedel.

Du kan ju pröva byta sort och se om det fortsätter...

• madeleine82

jag har också evra,nu är de ingen blödning men då o då kommer brun kletig gegga(de är inte så trevligt) men de får väl gå kan ju ta 3 mån innan de försvinner sa min mamma

• K L A R A

Jag hade mellanblödning nästan varje månad med p-plåster, är nog normalt, men mindre trevligt.

Svar på tråden p-plåster