• Sånglärkan

Återigen gungställning

Jag har kollat på sök, men inte hittat svar på var "min" gungställning finns att köpa.

Helst inte en sådan där i metall modell mindre som vickar trots att den förankras - jag har en klängande nioåring.

Plats för tre.

PRISVÄRD!!!

Jag har läst mig till i tidigae trådar att det finns de i trä med kana/ klätter raster, men det är alltid någon som "hört" om dem. Var finns de att köpa då?

HELST internetaffär. Bor i obygden.

Tack snälla och en guldstjärna till alla er som vet var jag finner detta!

• Svar på tråden Återigen gungställning
  • FruGustavsson

bauhaus har en del, kolla deras sida på nätet..

• Sånglärkan

Tack för tipset fru gustavsson.

Tyvärr var det bara en sådan där i metall de hade och dessutom bor vi 45 mil från närmsta varuhus, så det går bort, men jag hade aldrig kommit på sökordet bahaus om du inte gett mig det, så ös på bara!

• Sånglärkan

Tack så mycket för hörbybruk!

• Jag så klart

Köpte vår gungställning på bauhaus.. Men då e det med klättertorn å rutchkana oxå.. Byggsats.. Kostade 3500

• Sånglärkan

Snäll "Fru Gustavsson" och "Jag så klart". Kan ni hitta den åt mig på nätet?
    Jag hittar bara den vanliga i metall på Bauhaus och eftersom jag inte vet något namn på ställningen kan jag inte googla rätt.
    Sedan var det ju den där petitesen med milen.... men det kanske går lösa på något sätt bara man vet att det är en bra ställning.

• A lie

Bauhaus, silvan, cheapy, blomsterlandet mf säljer alla träställningar av märket PARK

Kan vara värt att kolla upp med dem vilka som är återförsäljare, kanske går det att köpa direkt av dem med?

♥♥♥ Widar 050606 ♥♥♥ Vendela 060910 ♥♥♥
  • Sånglärkan

Kolla thomee.se och i deras katalog. Där finns två gungor i trä och vi har nu köpt en av dem - den med kläterrepet och som är tre meter bred. HUR BRA SOM HELST!!!

• Sånglärkan

Verkar inte gå länka till sidan. Men gå in på sortiment och sedan klicka på fliken katalog och därifrån till gungor så kommer ni rätt.

Svar på tråden Återigen gungställning