• happy bunny

Vilket märke på Brun utan Sol? ..

Vilket märke ska jag köpa utav Brun utan Sol?
    Endel luktar ju inte så gott.. Eller har ni tips på vad jag inte ska köpa. Behöver era erfarenheter.

En väninna pratade väl om Niveas, men är den bra?

• Svar på tråden Vilket märke på Brun utan Sol? ..
  • affliction

Jag tycker Niveas är bra tycker jag, lätt att få jämn o luktar ganska fräscht. Apotekets ACO brun-utan-sol är oxå jättebra, luktar nästan inget, fräsch doft o går in i huden o lätt att få jämn. Kostar run 70-90 kr tror jag.

• sussiegull

jag tycker Loreal's self-bronzing gel eller vad den heter ar bra. den luktar gott och man blir brun med en gang och man blir inte orange, man blir brun!

• happy bunny

Nä precis, jag vill inte bli orange!! *S* Finns det märken man blir orange av?

• sussiegull

finns det sakert men vet inte vilket marke...antagligen nagon billig shit och ibland ser man ju pa folk (nar dom ser organga ut) att dom har brun utan sol..ser onaturligt it. clinique har ocksa en bra och min mamma anvander kastanjevatten som hon stryken pa sina ben med en bomulls tuss! ser fint ut faktiskt

• affliction

Tycker inte man ser orange ut av varken Niveas eller ACOs, men jag är ganska ljus i huden så det kanske gör sitt till.

• Hallonröd

Aftonbladet har nyss haft ett test om b-u-s produkter...googla så får du nog fram det

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • MiLLa80

prova ACO´s brun utan sol från apoteket. jag tycker att den funkar kanon!

• Lovely L

Dove!! Helt klart... Om du vill bygga upp en solbränna men inte bli jättebrun direkt.

• happy bunny

Jag köpte Dove. Sätter defenitivt inte in en bild på mina ben *S* men jag tycker den känns lite orange, har smort nu 3 kvällar i rad.
    Kanske bara jag som inbillar mig, ovan att ha bruna ben.. hihi

Tack för alla tips!

• timberhochmandie

Jag tycker att apotekets nya "sun kissed" är bra. Också lite i taget, och på mig blir den inte orange. Sånt kanske är olika på olika hud, någon som vet?

• Hugofelicia

Jag kör Loreal's self-bronzing gel och den är super...
    Bara man är försiktig med knän och knäveck....

• The Arrow

timberhochmandie -

Vissa, bla jag och min bekant, blev lite oranga i ansiktet och på armarna av Acos sunkissed. Men det är nog olika för olika personer. Jag är blek brunett och hon är mer "medelhavs"-hy.

• Babylovee
    FridaLee skrev 2007-06-11 15:10:13 följande:
    någon som provat Hawaiian Tropic Beach Balm ?
    Jag har provat och den är jag nöjd med !
    ♥ Child fits mother so hold your baby tight ♥
  • Karolina1

Prova tancan som inte är riktigt brun-utan-sol utan soldusch för hemmabruk. Mycket snyggare resultat än b-u-s som blir orange o svag färg.

• ELAAAN

L´orêal Sublime Bronze self tanning.
    Man blir brun, som från solen. Och dessutom får man shimmer.

• FridaLee
    Babylovee skrev 2007-06-19 15:48:17 följande:
    Jag har provat och den är jag nöjd med!
    vart fick du tag på den? letat som en galning men hittar den inte, har hört att ica ska ha men hittar inte på nån ica varken vanlig eller maxi.
Svar på tråden Vilket märke på Brun utan Sol? ..