• Lilla Li

Vilken inredningstidning är bäst?

Jag vill börja prenumerera på en inredningstidning!Är 23 år, har villa i en mellanstor stad, gifter mig i augusti och planerar familj därefter. Gillar moderna, romantiska, rustika och internationella inredningsstilar. Läser i övrigt gärna skvallertidningar och Hennes.Vilken tidning tycker du jag ska välja och varför?

.: Argumentera aldrig med en dåre - folk kommer inte att se vem som är vem :.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken inredningstidning är bäst?
  • snart tre

Valde Family Living eftersom den är fräsch och ganska ny på marknaden med en lite annorlunda inriktning. Men jag gillar också Elle Interiör, Plaza Interiör, Residence, Sköna Hem, Hus & Hem och absoluta favoriten; brittiska Living Etc.

Köper alla dessa

• EvilBetty

Älskar Allt i Hemmet, jag njuter av varje nummer! De har verkligen allt som intresserar mig.
    Sen läser jag Hem Ljuva Hem också, vilket är bra men inte lika bra :)

Mitt tips är att kanske köpa ett nummer av varje (kanske inte alla på en gång!) och efter det bestämma vilken du gillar mest?

• Marie IE B

Läser varje nummer av Hus & Hem och Plaza Interiör. Köper ELLE Interiör lite sporadiskt, lånar Sköna Hem på biblioteket och tar en prova-på-prenumeration ibland. Har i många år köpt varje nummer av Lantliv men har slutat med det sedan några nummer tillbaka.

Röstade på Hus & Hem här.

• mångmamma

Älskar Drömhem och trädgård och Allt i hemmet.
    Prenumererar på bägge.

Engelska Homes and Gardens är en annan favorit.

Tror att det kan vara vettigt, som ngn tidigare skrev, att provköpa ngr nr och se vad som passar dig bäst.

• LPW

Jag tycker bäst om Residence samt Bo Bedre.

• Susanna1

Noska Vakkrere hjem och interior

• kattfoten

Residence och Allt i Hemmet!

• Miss Lau

Beror nog på vad man gillar. Jag har Allt i hemmet och Sköna hem, och tycker bäst om Sköna hem. Allt i hemmet är har rätt "vanliga" miljöer och då kan man lika gärna kika på Hemnetannonser egentligen.

• Miafia33

Elle Interiör och danska Bolig

Svar på tråden Vilken inredningstidning är bäst?