indo nordic
blev så atg och besviken!!
jag och min sambo var och kollade på ett par ringar som vi sett på inco nordic. vi provade litelätt och jag hittade en lite finare sm var lite dyrare.. allt avr bra, jag var så glad över att få en toppenfi ring till bröllopet som inte kostade skjortan, spec då vi skulle ha två tjejringar med stenar
hon i butiken säger lite snorkit att de inte har fler ringar i butiken, ev att dom kan ha på lagret. inget ansats att gå in och kolla Om dom kunde ha vår storlek på lagret. men däremot säger hon att de kan ha i en annan butik och att vi får gå och kolla hos dom. vi var i solna och skulle ta oss in till gamla stan.. de föreslog även att vi kunde juh ringa.
när vi frågade om gravering sa hon att hon itne visste...
så vi kände att här skall vi inte handla ringar för 4000 om dom inte ens vill sälja!! Om dom ville sälja ringarna hade de ringt till den andra butiken och kollat, vi sa även högt att vi gärna vill ha dem så fort som möjligt då det var våra bröllopringar..
vet inte om det var pga av att vi var två tjejer som de var snorkiga lr om det bara är uuuuusel kundservice....
kände mig bara så ledsen eftersom jag hade sett frma mot den ringen, bilden har suttit framför datan i 2 mån... nu hade vi pengarna och så blev det inte som jag ville
det blev en annan guldsmedsaffär, en annan sort och så sten på ringen när vi firar 1:a bröllopsdagen istället men jag känner mig fortfande lite ledsen...
ville bara skriva av mig...