kan man vara snygg fast man har glasögon????
ja vad tycker ni? är folk alltid snyggast utan glasögon? kan man vara skitsnygg o bära glasögon???
ja vad tycker ni? är folk alltid snyggast utan glasögon? kan man vara skitsnygg o bära glasögon???
Klart man kan!
Lätt
jag tycker absolut man kan vara snygg med glasögon.
En del passar jättebra i glasögon och är jättesnygga
alltid snyggare utan glasögon anser jag,kan aldrig säga att nån med glasögon på är skitsnygg.
självklart kan man va snygg i glasögon men det är inte så kul om man har som jag- colabottnar! Trivs bättre i linser
Min bästa kompis kan jag ärligt säga är snyggare i sina glasögon än med linser!
Finns ju jättemånga som passar bättre i glasögon än utan.
Min sambo har glasögon och han är skitsyngg med dem! Många har reagerat på det, och sagt det. Det är "nåt med blicken", han får en väldigt intensiv blick och glasögonen förstärker det och ramar in ögonen snyggt.
Det som är viktigt är att det är exakt rätt glasögon för just dig, så man ska ta sig tid att prova och tänka igenom viket par man köper. Det går ju att tex ta med en kompis och fota sig själv i olika par, så kan man tänka över det hemma. Sambon har tagit hjälp av dem hos optikern, speciellt en kvinna där är superduktig på att se vilken modell som passar honom.
glömde säga att jag tänker nu först o främst på kvinnor.
klart att man kan vara snygg med glasögon.. kolla på mig bara hahaha ;D
Jag kan tycka det kan vara jättesnyggt och sexigt med glasögon.... ett par snygga glasögon, fint hår och ett välsminkat ansikte är både snyggt och sexigt....
Det var aningen löjligt, självklart är man lika snygg med glasögon som utan. Dessutom, är det inte viktigare att se bra än att se bra UT?
Självklart,det finns ju de som är jättesnygga i glasögon!
Min sambo tycker att jag är sexig i glasögon..lite skolfröken=)
Ja självklart, vissa passar ju jättebra i glasögon.