• ThereseochLinus

Min 6-månaders har börjat med lite knasiga saker..

Min lille pojk är så söt... Nu har han börjat att fnysa med näsan, han rynkar den och frustar som en tjur;) Ser så gulligt ut. Han kan även gapa och stänga munnen oavbrutet i ett litet tag.
    Det mest lustiga är när han tittar upp i taket och rör huvudet fram och tillbaka från höger till vänster och fortfarande håller blicken uppåt...På skötbordet ligger han och "knådar" på "paketet". Han tycker nog att det kittlar för han skrattar..

Gör era något liknande el andra roliga saker?

• Svar på tråden Min 6-månaders har börjat med lite knasiga saker..
  • Snottan

min sötis brukar knipa ihop ögonen och sen kör han fram ansiktet och säger na na na na! det tycker jag är supergulligt!!

• Laeda

Vår son har börjat med att skaka huvudet våldsamt från sida till sida för att sedan stanna och tjuta av skratt... sedan "låtsasskrattar" han också lite för sig själv ibland. Jag kommer på honom där han sitter på golvet och låter: hahaha lite ansträngt för att sedan brista ut i ett "riktigt" gapskratt efteråt!! Det är helfestligt!

• Snarkofagen

Ella sitter också och låtsasskrattar för sig själv. Sen försöker hon härma oss när vi skrattar.

Hon smackar även som en fisk på torra land, om ni förstår vad jag menar Man kan få igång henne genom att själv börja smacka och sekunderna efter sätter hon också igång. Hjärtat smälter ju...

• Maja10

Min låtstas skrattar oxå, verkar vara en favorti bland våra små ;-=

Smackning är oxå en grej han börjat med sista veckan. Jag trodde först det berodde på att han var hungrig men han håller på lite när som helst...

En annan sak han gör är att han sitter och nickar...Ser helkul ut då man skulle kunna tro att han håller med oss vuxna typ hela tiden...

• Snarkofagen

Maja10: Haha! Nickar!! Så sött! Ser fram emot fler söta framsteg bland våra små.

• Happy80

Vår son blir 7 månader imorgon! Men han har åxå hållt på att fnysa med näsan som ts beskriver, låter och ser jätteroligt ut. Jag gjorde åxå så när jag va liten, hehe.

Och när han står i krypställning så kan han ibland stå med öppen mun och låta som en hund, och när man pratar med honom eller har på musik så "headbangar" han järnet Ser himla kul ut, huvudet kommer väldigt nära golvet, men har han aldrig slagit i det (otroligt nog)!
    Även han "knådar på paketet" när han ligger på skötbordet, han ser väldigt allvarlig och koncentrerad ut när han gör det, typ - vad är detta?!

• ThereseochLinus
    Snarkofagen skrev 2007-06-12 09:59:01 följande:
    Ella sitter också och låtsasskrattar för sig själv. Sen försöker hon härma oss när vi skrattar. Hon smackar även som en fisk på torra land, om ni förstår vad jag menar Man kan få igång henne genom att själv börja smacka och sekunderna efter sätter hon också igång. Hjärtat smälter ju...
    Ja, det var en rolig beskrivfning på hur det ser ut;) Han ser ut som en fisk!!
  • asilasil

haha, det där med munnen gör max också! han är nu 5.5 mån, ungefär...inbillar mej att han pussar mot mej!! =)

Svar på tråden Min 6-månaders har börjat med lite knasiga saker..