• Anonym (Cilla)

Hudflik vid analöppningen?

Har sedan cirka 2-3 år tillbaka en missprydande hudflik som sitter liksom i en del av analöppningen, brukar ju raka muttan o röven extremt grundligt så ibland har man ju också slantit till och skärt sig e denna hudflik ett resultat av detta tror ni? Som ett ärr? Isf vill jag verkligen varna er alla... Be careful.. Men hemorrojd kan d inte vara va? Den gör ju inte alls ont el är ömmande el ngt sådant..

• Svar på tråden Hudflik vid analöppningen?
  • Anonym

Har oxå en sån (blä) och läste alldeles nyligen att det kan vara "rester" av gamla hemorrojder tydligen.
    Blir den besvärande kan de skäras bort.

• aktuelle

kan bli hudflikar efter att man haft hemorojder, de kan bli kvar och gör inte ont.

• Anonym (Cilla)

Mmm vet att jag hade väldans ont när d var bajsdags för några år sedan så detta kan ju vara mycket möjligt men finns et inget vis att få bort den på? Endast kirurgi el? JObbigt när man ska ha sex bakifrån ju pinsamt.. Spec när man har en kille som gillar att pilla o tom kyssa där bak, jobbigt att behöva bli stel som en pinne då för att man har den där fliken...

• Anonym (äsch)

jag fick hemorojder under graviditetet, dom "ploppar" fram ibland under mensen, men det är inget jag lider av, varken kliar, blöder eller gör ont på nått sätt....ska jag ta bort dom så är det ju enbart i skönhetsspekt, men det är ingen som ska vara i min röv och gräva så sak samma, dom kan sitta där dom sitter......har så mycket annat att lägga energi på än på en hemorojd som flyttat in i min bakdel.

• aktuelle

endel kan de sätta gummiband på så de stryps och ramlar bort. men om inte det går (beror på hur de sitter) så är det bara kirurgi som gäller. hade hemorojder när jag väntade dotter, ordentligt.. nu har jag flikar kvar, men det är inget jag stör mig på.. och som föregående sa, ingen ska dit och rota..

• Anonym (Cilla)

Mm får väl vända mig t huslök då men d e väl bara att bita ihop orkar inte ha komplex över d här d e ju asjobbigt.. Vill ju kunn slappna av vid sex och släppa loss helt o hållet o låt amin kille smeka mig runt där utan att skämmas

Svar på tråden Hudflik vid analöppningen?