Han lyckas verkligen förgylla min dag!
Idag fyller jag år, 31 år närmare bestämt. Alla mina vänner har ringt eller messat, den första kl 04.42, sånt gör mig glad. Min sambo vaknade imorse satte på tvn och efter stund säger han ja just det grattis och sen fick jag en puss. Åh fram till nu har han enbart klagat och surat över sitt jobb. Inte ett ord om att jag skulle ha en trevlig dag med mina vänner eller nått annat. Han gick precis och han har tagit ur mig musten totalt. Hans negativa tankar och spyor har bara fått mig sur och ledsen. Om en timme kommer min absolut bästa vän och vi ska in till stan och jag sitter bara här och gråter.
Var han tvungen att sitta och gnälla hela jävla förmiddagen och inte alls se att jag inte hade lust. Försökte säga till honom att för mig så ska dagen gärna bli så rolig som möjligt men han lyssnade inte. PÅ inget sätt har han firat mig, han jobbar väldigt sent ikväll så vi kommer inte träffas alls mer idag. Kunde han inte åtminstonde gett mig en kopp kaffe på sängen. Presenter struntar jag i men nått tecken på att jag faktiskt finns.
Jag vet jag gnäller och man ska vara så tacksam för allt i livet. Men jag tycker att jag sliter så jäkla mycket i vanliga fall och lyssnar på hans eviga gnäll om hans jobb att jag kunde fått en satans dag som var min.
Ville bara skriva av mig!!