• Dieselmom

Fårskinn till vagn, bra eller dåligt?? obs! läs ts!

Hej!

Är så sugen på att skaffa fårskinn till vagnen, har hört att den ska vara sval att ha på sommarn och varm och skön på vintern. Nu läste jag någonstans här på FL att detta inte stämmer... MEn ni som har erfarenhet av just fårskinn i vagn, vad tycker ni??

Tacksam!

My opinions may have changed, but not the fact that I am right.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-12 11:27:15:
    Okej...redan två helt olika svar... Det kanske är skillnad på fårskinn och fårskinn då?? Vilket fårskinn har ni??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-12 15:32:24:
    Tack alla som svarat!
    Då vet jag lite mer nu, ska satsa på ett äkta även om det kanske kostar lite extra och absolut inte köpa från ikea
    En fråga till bara... pris på äkta fårskinn??
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fårskinn till vagn, bra eller dåligt?? obs! läs ts!
  • Kall öl

Min brorsa hade sån - vi har den kvar, den var varm på vintern o kokhet på sommaren.

Don't mess with me
  • uniMog

Det är svalt på sommaren och varmt på vintern

What do they need such good eyesight for anyway?
  • korven72

hmm beror väl lite på om det är ljust eller mörkt. Mörka saker blir varmare =)

• Maggis

Vi har en och den upplever jag som sval på sommaren och varm på vintern. Sonen har legat i vagn en del de senaste dagarna och han är sval och god när man plockar upp honom.

//Maggis
  • Kall öl
    svart tulpan skrev 2007-06-12 11:26:35 följande:
    hmm beror väl lite på om det är ljust eller mörkt. Mörka saker blir varmare =)
    Olivers var ljust också. :/
    Don't mess with me
  • Smulan 79

Jag har ett ljust, från babyproffsen eller likn ställe. (inte IKEAs) Jag hade det på golvet, och jag "råkade" gå på det barfota, då kändes det riktigt svalt faktiskt att gå på. Helt otroligt. Testa ni som har ett. Fast egentligen har jag så svårt att tro att det blir svalt. Men testa!

• Jasusu

Det kanske beror på vart man köpt sitt skinn?

Vårat är svalt på sommaren och varmt på vintern.
    Köpte från en affär som har äkta skinn 
  • Annanas86

Jag har en som jag fick i present, beställt någonstans från gotland. Den är jätte bra, mörk fast sval på sommaren och varm på vintern, min son älskar att ligga och mysa på den..

• Jossi78

Vårta fårskinn är svalt på sommaren & varmt på vintern

♥Mamma till världens finaste tjejer. Gravid med 4:an♥
  • Maggis
    Jasusu skrev 2007-06-12 11:37:14 följande:
    Det kanske beror på vart man köpt sitt skinn? Vårat är svalt på sommaren och varmt på vintern. Köpte från en affär som har äkta skinn 
    Jo, det tror jag med. Naturskinn fungerar förmodligen så som det ska. Kanske har det med beredningen att göra också?Fundersam
    //Maggis
Svar på tråden Fårskinn till vagn, bra eller dåligt?? obs! läs ts!