Bisolvon - Acetylcylestein?
Läst om att bisolvon kan göra att man lättare bli gravid, gör slemmet lösare. Jag har slemmig hosta just nu och tar acetylcylestein brus.. Gör det också typ ÄL-slemmet lösare??
Läst om att bisolvon kan göra att man lättare bli gravid, gör slemmet lösare. Jag har slemmig hosta just nu och tar acetylcylestein brus.. Gör det också typ ÄL-slemmet lösare??
stavar tokigt ser jag.. Acetylcystein såklart
puff
alltså...bisolvon är ju slemlösande,likaså acetylsystein...men jag trodde att det verkade mest lokalt...kan det verkligen verka slemlösande "därnere" åxå? verkar ju som en lite kul tanke..
bubbli: Många använder Bisolvon för att tunna ut ÄL-slemmet om dom har segt sådant! Undrade bara om Acetylcystein verkar på samma sätt
En kompis till mig har provat på att använda det men lyckades inte. Jag sa åt henne att lägga ner det omgående.
Miss Vera: Men nu är jag faktiskt förkyld med mycket slem i bröstet så jag måste ändå ta Acetylcystein, tar det inte för att bli gravid lättare.. Tänkte att det kunde vara en bonus bara
Hmmm det du säger stämmer om att det finns slemlösande preparat som gör allt slem i kroppen mer lättrinnigt eller vad man ska kalla det ska försöka kolla om Bisolvon gör ddetsamma!
bromhexinhydroklorid verkar inte bara lokalt utan påverkar hela kroppen, Bisolvon innehåller bromhexinhydroklorid.
Rebekah84: Acetylcystein då?