• Anonym

Bisolvon - Acetylcylestein?

Läst om att bisolvon kan göra att man lättare bli gravid, gör slemmet lösare. Jag har slemmig hosta just nu och tar acetylcylestein brus.. Gör det också typ ÄL-slemmet lösare??

• Svar på tråden Bisolvon - Acetylcylestein?
  • Anonym

stavar tokigt ser jag.. Acetylcystein såklart

• bubbli

alltså...bisolvon är ju slemlösande,likaså acetylsystein...men jag trodde att det verkade mest lokalt...kan det verkligen verka slemlösande "därnere" åxå? verkar ju som en lite kul tanke..

• Anonym

bubbli: Många använder Bisolvon för att tunna ut ÄL-slemmet om dom har segt sådant! Undrade bara om Acetylcystein verkar på samma sätt

• Vonkan84

En kompis till mig har provat på att använda det men lyckades inte. Jag sa åt henne att lägga ner det omgående.

• Anonym

Miss Vera: Men nu är jag faktiskt förkyld med mycket slem i bröstet så jag måste ändå ta Acetylcystein, tar det inte för att bli gravid lättare.. Tänkte att det kunde vara en bonus bara

• Rebekah84

Hmmm det du säger stämmer om att det finns slemlösande preparat som gör allt slem i kroppen mer lättrinnigt eller vad man ska kalla det ska försöka kolla om Bisolvon gör ddetsamma!

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
  • Rebekah84

bromhexinhydroklorid verkar inte  bara lokalt utan påverkar hela kroppen, Bisolvon innehåller bromhexinhydroklorid.

• Anonym

Rebekah84: Acetylcystein då?

• Rebekah84
    Anonym skrev 2007-06-12 20:06:47 följande:
    Rebekah84: Acetylcystein då?
    Kollade snabbt på den och jag har ingen kunskap om den. Dock har den samma egenskaper som bisolvonen och borde ge samma effekt. Lokalt verkar den inte iallafall svårt för brustabletten att klibba fast i halsen

Kör på! Och lycka till!
Svar på tråden Bisolvon - Acetylcylestein?